دولت برای تغییر رفتارش باید 90 درصد کابینه را تغییر دهد

مهاجری: جریان مشکوکی که آمار توهمی می دهد دشمن رئیسی و دولتش است /قالیباف با رئیسی زاویه پیدا کرده است

کدخبر: ۵۵۱۶۳۳
محمد مهاجری گفت: دولت اگر بخواهد اندیشه خود را تغییر دهد به‌طور یقین بالای 90 درصد وزرای فعلی باید تغییر کنند.
مهاجری: جریان مشکوکی که آمار توهمی می دهد دشمن رئیسی و دولتش است /قالیباف با رئیسی زاویه پیدا کرده است

محمد مهاجری فعال سیاسی رسانه ای اصولگرا به روزنامه آرمان ملی گفت:

*اخیرا به این نتیجه رسیده‌ام که یک جریان مشکوک و توهم‌سازی وجود دارد که با یکسری آمار و اطلاعات توهمی شرایط کشور را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

*حتی اگر نخواهیم اعلام کنیم این صحبت‌ها کار اجانب و بیگانگان است، باید گفت از داخل کسانی این آمارها و اطلاعات را اعلام می‌کنند که به‌طور یقین دشمن آقای رئیسی و دولت وی هستند. اینکه از تریبون مجلس و یا سخنرانی‌ها ادعایی‌هایی بشود که مردم دقیقا نقطه مقابل آن را درک می‌کنند و از سوی دیگر نمی‌توانیم بگوییم برخی اشتباه می‌کنند؛ ناگزیرم بپذیرم برخی دچار توهم هستند.

*افرادی که برای دولت ادراک‌سازی می‌کنند معتقدند این منتقدان دولت هستند که موضوعات را بزرگ می‌کنند و منتقدان دولت در حال تحریف دولت هستند؛ معتقدند واقعیت آن است که آمار بیکاری کاهش یافته، معتقدند واقعیت آن است که تورم پایین آمده، واقعیت آن است که سفره مردم رنگین‌تر شده است. آنها این‌ها را واقعیت می‌دانند و به دولت منتقل می‌کنند.

*مجلس در مقاطعی کاملا متوجه موضوع است. حتی برخی اظهارنظرهای آقای قالیباف نشان می‌دهد که وی نیز زاویه‌های با آقای رئیسی پیدا کرده است.

*من از جمله افرادی بودم که به‌شدت طرفدار حاکمیت یکدست بودم، فکر می‌کردم با حاکمیت یکدست شرایطی به وجود خواهد آمد که تمام نهادهای موازی دولت چه نهادهای اقتصادی، نهادهای سیاسی و نهادهای اجتماعی و فرهنگی همه هماهنگ با دولت خواهند بود و کشور پیش می‌رود اما اکنون اعتراف می‌کنم که اشتباه می‌کردم. همان نهادهایی که فکر می‌کردم می‌توانند با دولت همکاری کنند، اکنون خود مدعی شده‌‌اند. شاید هم مدعی هستند که از دولت فعلی بسیار قوی ترند. طبیعی است که تلاش دارند دولت را با خود همسو کنند. این مورد خود باعث خواهد شد عملا حاکمیت یکدست شکست بخورد.

*دولت اگر بخواهد اندیشه خود را تغییر دهد به‌طور یقین بالای 90 درصد وزرای فعلی باید تغییر کنند.
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید