جزئیات جدید و مهم از حمله به کامیون های ایرانی/ عامل حمله چه کسانی بودند؟

کدخبر: ۵۵۲۱۶۴
یک کارشناس سوری ، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی حمله هوایی به کاروان مواد غذایی در منطقه مرزی البوکمال عنوان کرد.
جزئیات جدید و مهم از حمله به کامیون های ایرانی/ عامل حمله چه کسانی بودند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محمد عباس، کارشناس امور امنیتی در سوریه گفت: هواپیماهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی عامل اصلی حمله به کاروان مواد غذایی در منطقه البوکمال در مرز سوریه و عراق بوده اند.

وی در این باره گفت: صحبت از اینکه هواپیمای ناشناس به این محموله حمله کرده، در واقع تلاشی از سوی آمریکا برای مخفی نگه داشتن نقش خود در حملات این چنینی است.

وی افزود: حملات به این کاروان ها به دلایل واهی و با هدف توقف همکاری های منطقه ای میان محور سوریه و عراق است.

محمود عباس تاکید کرد: اغلب کامیون هایی که از این منطقه مرزی عبور می کنند، یا کمک های عراق را به سوریه می رسانند یا اینکه کمک هایی را از سوریه به عراق منتقل می کنند.

کارشناس امنیتی سوری افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدد قطع هرگونه راه ارتباطی میان سوریه و عراق هستند و به همین دلیل حمله به محموله های عبوری از منطقه البوکمال به طور مکرر رخ می دهد.

گفتنی است شبکه المیادین بامداد امروز از هدف قرار گرفتن حداقل ۳ کامیون ایرانی مملو از آرد و برنج در مرز عراق خبر داد وگفته شده این کامیون ها حامل موادغذایی به سمت خاک سوریه در حرکت بودند.

در این گزارش گفته شده که حمله به این کامیون ها هیچ خسارت جانی برجای نگذاشته است. همچنین گفته شده که کاروان مورد هدف قرار داده شده به طور کامل غیرنظامی بوده و هیچ سلاحی به همراه نداشته است. براساس گزارش ها، این کامیون حامل موادغذایی به طور رسمی و قانونی بدنبال عبور از گذرگاه مرزی البوکمال بود که هدف قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید