اظهارات مهم معاون رئیسی درباره سند 2030

کدخبر: ۵۵۴۱۰۹
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: به هیج عنوان سند ۲۰۳۰ در ایران اجرا نخواهد شد و این سند قابلیت حق تحفظ و شرط را هم ندارد.
اظهارات مهم معاون رئیسی درباره سند 2030

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران، گفت: من در برنامه صدا و سیما و در حضور خانم ابتکار، اصلاً نگفتم که سند ۲۰۳۰ در حال اجرا است. متأسفانه با شیطنت‌هایی سعی کردند آن‌را اینگونه منعکس کنند.

وی افزود: در آن برنامه موضوع حرکت‌های اثرگذار کشور در غالب امور بین‌الملل و آموزش‌هایی که زنان ایران برای کشورهای حاشیه اقیانوس هند در طرح آیورا دارند می‌دهند، مطرح شد. در آن‌جا گفته شد که این آموزش‌ها در چارچوب سند ۲۰۳۰ است. من هم پاسخ دادم که اولاً این آموزش‌ها اصلاً در چارچوب سند ۲۰۳۰ نیست. اگر هم باشد با حفظ حق تحفظ و اصول ما آن‌را عمل خواهیم کرد.

خزعلی اظهار داشت: به هیج عنوان سند ۲۰۳۰ در ایران اجرا نخواهد شد و این سند قابلیت حق تحفظ و شرط را هم ندارد. به طبق فرمایشات رهبری هیچ کشوری نمی‌تواند برای ما تصمیم بگیرد. رئیس‌جمهور هم این نکته را گفته‌اند که ما این سند را اجرا نخواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید