سردار پاکپور به دشمنان: شکست دردناکی را تجربه خواهید کرد

کدخبر: ۵۵۴۴۸۴
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به خطای محاسباتی همیشگی دشمن در قبال ملت ایران تاکید کرد: دشمن شکست تلخ و ناکامی دردناک دیگری را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تجربه خواهد کرد.
سردار پاکپور به دشمنان: شکست دردناکی را تجربه خواهید کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده مهندسی ۴۲ قدر طی سخنانی، گفت: مردم آگاه، آزاده، غیرتمند و ذلت‌ناپذیر ایران با خلق حماسه دیگری در ۲۲ بهمن امسال، شکست تلخ و ناکامی دردناک دیگری را بر دشمنان انقلاب اسلامی تحمیل خواهند کرد.

وی افزود: دشمن در همه راهبردهای خود علیه ملت ایران طعم شکست را به تلخی کشیده است و همانگونه که صدام در برآوردهای خود علیه این ملت دچار اشتباه شد دشمن در حوادث اخیر نیز با خطا و اشتباه فاحش محاسباتی، سیلی سنگین دیگری دریافت کرد.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: در ۲۲ بهمن، ملت ایران بار دیگر با حماسه‌ای دیدنی و تماشایی، پاسخی قاطع به جنایات دشمن و ضربه محکمی به سازمان جنگ ترکیبی او وارد خواهند ساخت.

وی افزود: انقلاب اسلامی به‌رغم توطئه‌های رنگارنگ دشمن در چهل و چهار سال گذشته، امروز در اوج اقتدار است و پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر فراز قله‌های عزتمندی در اهتزاز و ایران به یکی از ارکان معادلات قدرت جهانی و پناهگاه مستضعفان دنیا تبدیل شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: نیروی زمینی ضامن مقتدر و حافظ اطمینان‌بخش استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور است و امروز به برکت خون‌های پاک شهیدان و مجاهدت‌های رزمندگان، در عرصه‌های گوناگون از امنیت پایدار برخوردار هستیم و در موضوع امنیت، به‌ویژه در مرزها با کسی تعارف و مماشات نداریم و واکنش ما در قبال هر خیال شومی قاطع خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به فهرستی از خدمات و کارنامه درخشان مهندسی ۴۲ قدر در مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی، افزود: مهندسی ۴۲ قدر در موضوع مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف الگوسازی کرده و برکات فراوانی را برای کمک به معیشت عمران و آبادانی رقم زده است که این روند باید بیش از گذشته دنبال شود.

در پایان این مراسم، سردار پاکپور ضمن تکریم و قدردانی از تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین قربانی فرمانده پیشین مهندسی ۴۲ قدر، سرهنگ پاسدار حسین ساجدی فرد را به عنوان فرمانده جدید این مجموعه معرفی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید