عصبانیت شدید روزنامه جوان از اظهارات مجید انصاری درباره حوادث اخیر

کدخبر: ۵۵۴۶۹۱
اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای جوان به اظهارات اخیر مجید انصاری انتقاد کرد.
عصبانیت شدید روزنامه جوان از اظهارات مجید انصاری درباره حوادث اخیر

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب آمده است" مجید انصاری، عضو مرکزی مجمع روحانیون و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت روحانی درخصوص اغتشاشات چند ماه قبل کشور گفته «این حوادثی که در کشور اتفاق افتاد و اعتراضاتی که صورت گرفت، روز اول گفتند باید صف معترضین را از اغتشاشگران جدا کنیم. سلمنا. اما این فقط یک طرف قضیه است. بعد فقط بگیرید و ببندید و محاکمه و اعدام کنید. خب اعتراض در کشور وجود دارد، اما ساحت‌های آن متفاوت است. یک عده که به نظرم اکثریت هستند، در زندگی و معیشت‌شان واقعاً دچار مشکل شدند و احساس می‌کنند که ایران قرار نبود این‌گونه اداره شود».

او البته باید توضیح می‌داد که آیا اغتشاشات بر موضوع مرگ مهسا امینی و کشته‌سازی ضدانقلاب و مباحث دینی و فرهنگی پیش رفت یا بر مبنای مشکلات معیشتی و اقتصادی؟! بسیاری از مردم انقلابی و حامی نظام مشکل معیشتی دارند و انصاری نباید آشوب‌های اخیر را به محرومان و مستضعفین گره بزند. انصاری اضافه کرده: «متأسفانه ما امروز به جای اینکه سرمایه عظیم جوانان کشور را نعمت ببینیم، یک عده آن‌ها را مزاحم خود تلقی کردند. اینکه جوان ما امروز اعتراض به حقی دارد، اما خیلی راحت ما به او اغتشاشگر و برانداز و خرابکار بگوییم و هزار وصله بچسبانیم، درست نیست».

از نگاه انصاری هم، مانند سایر اصلاح‌طلبان، جوان فقط همانی است که به نظام اعتراض دارد یا برانداز و آشوبگر است. در همین محدوده سنی، اگر طرفدار نظام باشد و به اصلاح‌طلبان معترض شود، او را نیروی خودسر حکومتی می‌نامند و دیگر جوان ایرانی محسوب نمی‌شود!

او سپس از بهره بردن از اسم شهید قاسم سلیمانی آورده: «من مطمئنم اگر شهید سلیمانی زنده بود، توسط همین تندرو‌های انقلابی‌نما به یک فرد واداده و بی‌بصیرت متهم می‌شد.»

انصاری طوری صحبت می‌کند، گویی صد سال پیش قاسم سلیمانی شهید شده است! حاج قاسم در همین فضای فرهنگی زیست می‌کرد و مواضع خودش را داشت و انقلابیون هم طرفدار او بودند و از قضا این اصلاح‌طلبان بودند که مشی او و سیاست‌هایی را که او در منطقه اجرا می‌کرد، زیر سؤال می‌بردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید