گمانه زنی ها درباره کشته شدن ۲ افسر زن اسرائیل و ارتباط آنها با حمله به اصفهان+تصاویر

کدخبر: ۵۵۴۸۹۳
منابع اسرائیلی مدعی‌اند که احتمالاً مرگ افسر این رژیم در واکنش به خرابکاری اخیر در تأسیسات دفاعی و نظامی ایران در اصفهان بوده است.
گمانه زنی ها درباره کشته شدن ۲ افسر زن اسرائیل و ارتباط آنها با حمله به اصفهان+تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل امروز یکشنبه بعد از انتشار اخباری مبنی بر کشته شدن یکی از افسران خود که گفته می‌شود در حوزه پهپاد فعالیت داشته است، تأیید کرد که یکی از افسرانش به‌ نام «میشل پرشت» کشته شده است.

«معاریو» درباره مرگ پرشت نوشت که او هفتم فوریه (پنج روز پیش) بر اثر حادثه رانندگی در خیابان ۴۱۰۳ نزدیک شهرک صهیونیست‌نشین «بیت العازری» واقع در «شفالا» کشته شده است.

تصاویر | تایید کشته شدن ۲ افسر زن اسرائیل | ادعای ارتباط با تلاش برای خرابکاری در اصفهان

پرشت، متولد «بئر شوع» (همان بئر سبع فلسطین) و از افسران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید در یک اسکادران تعمیر و نگهداری در پایگاه نیروی هوایی «تل نوف» بوده است. گفته می‌شود این افسر صهیونیست بر تولید و راه‌اندازی پهپادها نظارت داشته است.

تصاویر | تایید کشته شدن ۲ افسر زن اسرائیل | ادعای ارتباط با تلاش برای خرابکاری در اصفهان

بعد از این حادثه که شائبه ترور در آن وجود دارد، پلیس نظامی و پلیس رژیم اسرائیل تحقیقاتی را درباره این حادثه آغاز کرده‌اند. منابع صهیونیستی مدعی‌اند که احتمالاً مرگ این افسر در واکنش به خرابکاری اخیر در تأسیسات دفاعی و نظامی ایران در اصفهان بوده است.

همزمان با انتشار این خبر، رسانه‌های عبری به نقل از ارتش رژیم اسرائیل گزارش دادند که یک افسر دیگری به‌نام «اودلیاة تایتز» ۴۳ ساله اخیراً در تصادف کشته شده است و احتمال می‌رود ترور شده باشد. روزنامه معاریو در مورد افسر دوم نوشت که او دارای چهار کودک بوده و از منطقه «رحوفوت» بوده است.

ارتش رژیم اسرائیل اشاره‌ای به ارتباط این دو فرد کشته‌شده به برنامه پهپادی خود نکرده است ولی منابع صهیونیست همچنان در مرگ این دو افسر در نیروی هوایی تشکیک می‌کنند و احتمال ترور این دو افسر را رد نمی‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید