جزئیاتی از مسمومیت دانش آموزان قم از زبان وزیر آموزش و پرورش

کدخبر: ۵۵۵۵۲۳
وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در قم را تشریح کرد.
جزئیاتی از مسمومیت دانش آموزان قم از زبان وزیر آموزش و پرورش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با مسمومیت دانش آموزان در قم، اظهار داشت: برای دوستان رسانه به عنوان یکی از ارکان تربیت، عرض می‌کنم که سلامت دانش آموزان برای بسیار اهمیت دارد. در مساله کرونا به گونه افراطی عمل شده و مدارس ما تعطیل بودند. یا در خوی با وجود اتمام پس لرزه‌ها، مدارس باز نشده بود.

وی عنوان کرد: بررسی‌های ما در چندین جای قم و جلساتی که با استاندار داشتیم نشان داد که مدارس تحت تأثیر شایعات باز نشدند. البته دیروز استاندار قم گفتند مدارس باز شدند و این دلیل خوبی بود که بگوییم که بخش اعظمی از مشکلات قم ناشی از شایعات بوده است که مردم و دانش آموزان را دچار ترس کرده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مشکلی برای بازگشایی مدارس نیست. دیروز در تعدادی از مدارس بو احساس شده و تعدادی دانش آموز به بیمارستان رفتند. تعدادی از این دانش آموزان بیماری زمینه‌ای دارند و مورد رسیدگی قرار می‌گیرند بعد گفته می‌شود یکی فلج شد یا مسائل دیگر.

نوری افزود: این موضوع بیشتر تحت تأثیر شایعات است و خواهش من این است رسانه‌ها کمک کنند اثر این شایعات منفی از بین برود و دانش آموزان به مدرسه روند و تحصیل کنندو دانش آموزان سه سال از تحصیل جا ماندند و حیف است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید