آیت الله مکارم شیرازی:

مردم انتظار دارند روحانیون رفتار روحانی داشته باشند

کدخبر: ۵۵۶۰۹۹
اقتصادنیوز: یک مرجع تقلید گفت: مردم انتظار دارند روحانیون واقعاً رفتار روحانی داشته باشند.
 مردم انتظار دارند روحانیون رفتار روحانی داشته باشند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی امروز در مراسم عمامه‌گذاری شماری از طلاب حوزه علمیه که در مدرسه امیرالمومنین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: اسلام آمده تا حیات معنوی به انسان ببخشد و جمعیتی که همواره با هم در حال نزاع بودند و فرزندان خود را زنده به گور می‌کردند را هدایت کند.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه اسلام دین حیات است، بیان کرد: قبل از اسلام مردم به خاطر ترس از تأمین زندگی و همچنین برای هدیه کردن به بت‌ها فرزندان خود را با دست خودشان قربانی می‌کردند که باید عنوان داشت این جامعه یک جامعه مرده است که دست به چنین جنایتی می‌زند.

عکسی از حسن روحانی در دیدار با رهبر معظم انقلاب

استاد سطوح عالی حوزه علمیه در توصیه‌های به طلاب جوان که به تازگی ملبس به لباس روحانیت شدند، تصریح کرد: این لباس مسئولیت‌آور و افتخارآفرین است و لباس شاگردی امام زمان (عج) و امام صادق (ع) است، طلاب جوانی که ملبس به لباس روحانیت شده‌اند باید از این پس شخصیت دیگری از خود نشان دهند و ثابت کنند لباس سربازی امام زمان حیات معنوی دیگری را برای آنان به همراه خواهد داشت.

درخواست فعال اصلاح طلب برای رفع حصر موسوی، کروبی و رهنورد

وی با اشاره به آیات قرآن کریم بیان کرد: اسلام دعوت به حیات می‌کند و این بدان معنا است که انسان حیات مادی و معنوی دارد و قبل از اسلام مردم حیات مادی داشتند و اسلام حیات معنوی را برای آنان به ارمغان آورد.

آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند روحانیون واقعاً رفتار روحانی داشته باشند و نسبت به خانواده، خویشاوندان و همسایگان خود توجه لازم را داشته باشند و سایر مسلمین را هم برادر خود بدانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید