رئیس دفتر رهبری: خانواده پهلوی تاج شاهی را برده اند

کدخبر: ۵۵۶۱۱۷
محمد محمدی‌گلپایگانی گفت: خانواده پهلوی ۳۵۰ چمدان طلا و جواهر ربودند و تاج شاهی را با خود برده و آنچه مانده نیم تاج است.
رئیس دفتر رهبری: خانواده پهلوی تاج شاهی را برده اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محمد محمدی‌گلپایگانی در مراسم افتتاح ٧ هزار میلیارد تومان طرح محرومیت زدایی با بیان اینکه امروز خطری که کشور را تهدید می‌کند، فضای مجازی است، اظهار داشت: فضای مجازی چیز بسیار خطرناکی است و البته پادزهر آن را داریم و پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.

وی با بیان اینکه افراد در اعتکاف شبانه روز مانند باران اشک می‌ریزند و توبه می‌کنند، گفت: افراد وقتی از اعتکاف برمی‌گردند دیگر همان فرد قبل نیستند. از دیگر پادزهر‌ها اربعین است که امسال ٢٠ میلیون نفر در این راهپیمایی شرکت کردند و شنیدم عده‌ای از مشهد به سمت کربلا را به عشق امام حسین پیاده رفتند. نکته مهم این است که در این راهپیمایی گسترده و با شکوه قطره خونی از دماغ کسی بیرون نیامد، اما این سعودی‌های بی‌عرضه چه‌کردند با جمعیت ۴ میلیون نفری حجاج در آن سال ۵٠٠ حاجی بر اثر تشنگی جان باختند. هر چه دشمن می‌بافد، پادزهر ما در اربعین و عاشورا و اعتکاف و... پنبه می‌کند و نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

گلپایگانی با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهید فرزندانتان دختر و پسر و نوجوان‌تان را از این خطرات بیمه کنید باید پای آن‌ها را به مسجد و هیئت‌ها باز کنید اظهار داشت: حضور نوجوانان در مساجد و هیئت‌ها باعث می‌شوند آن‌ها در برابر این خطرات بیمه و شکست ناپذیر باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید