واکنش قطر و عمان به جنایت نظامیان صهیونیست در نابلس

کدخبر: ۵۵۷۰۶۹
اقتصادنیوز: وزارت خارجه قطر و عمان یورش نظامیان صهیونیست به نابلس واقع در شمال کرانه باختری که منجر به شهادت ۱۰ فلسطینی شد را محکوم کردند.
واکنش قطر و عمان به جنایت نظامیان صهیونیست در نابلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد، یورش نیروهای اشغالگر به شهر نابلس در کرانه باختری را محکوم می‌کنیم.

واکنش ایران به کشتار بی‌رحمانه فلسطینیان در نابلس

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد، وزارت خارجه قطر با بیان اینکه جنایت نابلس در راستای جنایات مستمر و سیستماتیک رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین صورت گرفته، نسبت به تشدید تنش‌ها در فلسطین اشغالی هشدار داده است.

وزارت خارجه عمان نیز اعلام کرد، ما هجوم نیروهای اشغالگر به شهر نابلس در کرانه باختری را که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی شد، محکوم می‌کنیم.

وزارت خارجه عمان این اقدام رژیم صهیونیستی را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و از جامعه جهانی خواسته تا مسئولیت خود را در قبال آن بپذیرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۰ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

به دنبال شهادت ۱۰ فلسطینی در یورش امروز صهیونیست‌ها به نابلس، گروه‌های مختلف فلسطین در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری، ‌ رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید