درخواست فوری انگلیس از غرب درباره جنگ اوکراین

کدخبر: ۵۵۷۳۰۹
اقتصادنیوز: نخست‌وزیر انگلیسگفت: هفته های آینده برای اوکراین سخت خواهد بود. بنابراین، اکنون زمان حمایت از طرح اوکراین برای تسلیح مجدد، سازماندهی مجدد و پیشروی است.
درخواست فوری انگلیس از غرب درباره جنگ اوکراین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روزنامه گاردین به نقل از دفتر نخست وزیری انگلیس نوشت: "برای پیروزی اوکراین در این جنگ و برای تسریع در آن روز آنها باید یک مزیت قاطع در میدان نبرد به دست آورد، این باید اکنون اولویت ما باشد، به جای رویکرد افزایشی، باید در توپخانه، زره پوش و پدافند هوایی سریعتر اقدام کنیم.

براساس این گزارش، سوناک نخست وزیر انگلیس در نشست مجازی روز جمعه با رهبران کشورهای گروه هفت خواهد گفت: "هفته های آینده برای اوکراین سخت خواهد بود. بنابراین، اکنون زمان حمایت از طرح اوکراین برای تسلیح مجدد، سازماندهی مجدد و پیشروی است."

پیش از این، کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید گفت که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا صبح جمعه با رهبران گروه هفت و ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به طور مجازی دیدار خواهد کرد تا درباره ادامه حمایت از اوکراین گفتگو کند.

آمریکا و کشورهای گروه هفت همچنین قرار است امروز جمعه دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه روسیه با تمرکز بر رسیدگی به اتهامات فرار از تحریم‌ها اعلام کنند.

این اقدامات در اولین سالگرد آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین انجام می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید