حمایت عجیب روزنامه دولت از جنگ‌افروزی پوتین!

کدخبر: ۵۵۷۴۷۳
اقتصادنیوز: ایران روزنامه دولت ابراهیم رئیسی در مطلبی درباره پیامدهای تجاوز روسیه به خاک اوکراین به حمایت از اقدامات ولادیمیر پوتین پرداخت.
حمایت عجیب روزنامه دولت از جنگ‌افروزی پوتین!

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب ادعا شده است: یک سال پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، روس‌ها با حضور در مراسمی پرشور در استادیوم بزرگ مسکو، با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورشان و سردادن شعارهایی در حمایت از ولادیمیر پوتین، حمایت کامل خود را از اقدامات کرملین ابراز داشتند.

این چشم‌انداز روشن در حالی است که میخاییل مامونوف، رئیس مرکز تحقیقات روسیه، در آخرین گزارش نتایج نظرسنجی اعلام کرد اقبال عمومی نسبت به رئیس جمهور این کشور با 15 درصد افزایش به 75 درصد در سال 2022 رسیده است و بسیاری از مردم روسیه به سیاست‌های کرملین رأی مثبت داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: «اعلام اتحاد با رئیس‌جمهور همچنان پابرجا است. در سالی که گذشت نتایج نظرسنجی رشدی قابل توجه را در مقبولیت رئیس‌جمهور در همه ابعاد نشان می‌دهد. در این راستا در پایان سال 2022، شاخص اعتماد با رشدی 13 درصدی به 78 درصد رسید که قابل توجه است. در همین حال شاخص مشروعیت‌بخشی به اقدامات دولتی نیز نشان می‌دهد حدود 73 درصد مشارکت‌کنندگان معتقدند اقدامات رئیس‌جمهور در راستای منافع اکثریت روسیه است و همین رضایت این رقم را نسبت به سال 2021 با 20 پله صعود روبه‌رو کرده است.»

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید