واکنش تند سازمان همکاری اسلامی به تازه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی

کدخبر: ۵۵۸۱۶۴
اقتصادنیوز: سازمان همکاری اسلامی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را که منجر به شهادت 11 فلسطینی شد، محکوم کرد
واکنش تند سازمان همکاری اسلامی به تازه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  «سمیر بکر ذیاب» معاون «حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در نشستی در جده به نمایندگی از طرف ابراهیم طه به سخنرانی پرداخت و تأکید کرد که مجازات نشدن رژیم صهیونیستی باعث تشویق این رژیم به ارتکاب جنایت غیرانسانی شده است.

تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان در کرانه باختری

وبگاه شهاب گزارش داد، در این نشست به موضوع افزایش روند تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه شهر نابلس و سراسر فلسطین که اخیرا نیز به شهادت ۱۱ فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها شهروند فلسطینی منجر شده است، پرداخته شد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان رژیم اشغالگر به جنایت ‌ها، تجاوزات و توسعه شهرک‌ سازی در اراضی فلسطینی در برابر چشمان جامعه جهانی ادامه می‌دهد و قانون بین ‌المللی، توافقنامه ژنو و قطعنامه‌ های سازمان ملل را نقض می‌کند.

وی همچنین جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در نابلس، اریحا و جنین را محکوم کرد.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۱ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

گفتنی است، پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینیان درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن، به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید