واکنش روسیه به نتایج سفر گروسی به تهران

کدخبر: ۵۵۹۳۰۸
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی می‌گوید قطعنامه ضدایرانی پارسال شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اشتباهی غیرمسئولانه بود که جبران آن به این سادگی نیست.
واکنش روسیه به نتایج سفر گروسی به تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به نتایج و دستاوردهای سفر «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران در پیامی توییتری تأکید کرد جبران اشتباه پارسال شورای حکام آژانس بین‌الملی انرژی اتمی علیه ایران، کار ساده‌ای نیست.

اولیانوف بامداد یکشبنه در پیامی توییتری نوشت: برداشتن دوربین‌های نظارتی در تأسیسات هسته‌ای ایران، نتیجه قطعی تصویب قطعنامه (خردادماه) آمریکا و تروئیکای اروپایی (آلمان، انگلیس، و فرانسه) در شورای حکام آژانس علیه ایران بود.

وی در ادامه تأکید کرد: خنثی‌سازی این اشتباه راهبردی و غیرمسئولانه کار ساده‌ای نیست.

این پیام توییتری اولیانوف در پاسخ به پیامی بود که برگشت دوربین‌های نظارتی در تأسیسات هسته‌ای ایران را «از دستاوردهای مهم سفر گروسی به ایران» اعلام کرده بود.

رافائل گروسی جمعه ۱۲ اسفند در رأس هیاتی وارد ایران شد و با رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژِی اتمی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید