اظهارات جدید رئیسی درباره وعده ساخت یک میلیون مسکن

کدخبر: ۵۵۹۴۳۳
رئیس جمهور خاطرنشان کرد که وعده ساخت سالی یک میلیون مسکن وعده شخصی نیست بلکه نیاز کشور و تکلیف قانونی است.
اظهارات جدید رئیسی درباره وعده ساخت یک میلیون مسکن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در آئین واگذاری ۲۰ هزار مسکن به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، اظهار داشت: در مسأله مسکن به عنوان بخش هزینه بری که بیشترین سهم را در سبد هزینه خانواده دارد، نهادهای کشور بسیج شدند تا مشکلات پیرامون آن را حل کنند. برخی از نهادهای انقلابی با محوریت کمیته امداد با دولت همکاری کردند تا لبخند را به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد که فاقد مسکن هستند، هدیه کنند.

 رییسی با اشاره به گزارشی که در جلسه ارائه شد، افزود: امید است در سال جاری و تا اوایل سال آتی و به صورت قطعی تا پایان سال ۱۴۰۲ ان شاالله هیچ مددجوی نیازمند مسکن نداشته باشیم. تصمیم خوبی است و دولت با تمام قوا به دوستان کمیته امداد که کارهای بزرگی انجام دادند و می‌دهند کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وعده ساخت سالی یک میلیون مسکن وعده شخصی نیست بلکه نیاز کشور و تکلیف قانونی است، گفت: ساخت مسکن هم تکلیف قانونی و هم نیاز کشور است، همکاری دولت با نیروهای جهادی و سازمان‌ها و نهادهای انقلابی و افتتاح ۲۰ هزار مسکن از جلوه همین اقدامات با شکوه است. امروز ۲۳ هزار خانوار سرپناه پیدا می‌کنند و شاید هیچ خبری امروز این اندازه ما را خوشحال نکند که آنها صاحب مسکن می‌شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید