چه گروهی قصد داشت با بخار سیانور،شرکت کنندگان در نمایشگاه کتاب را نابود کند؟

کدخبر: ۵۶۰۶۶۸
اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت اظهارات معاون سیاسی وزیر کشور را منتشر کرده است.
چه گروهی قصد داشت با بخار سیانور،شرکت کنندگان در نمایشگاه کتاب را نابود کند؟

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از روزنامه ایران محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزارت کشور اعلام کرد:دستگاه‌های حاکمیتی به دلیل اینکه آرامش روانی جامعه برهم نخورد، خیلی از واقعیت‌ها را درباره جمشید شارمهد و گروه تندر، نگفته‌اند.

پس از انفجار حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) در شیراز به دست گروه تندر با رهبری شارمهد، عناصر اطلاعاتی موساد، در پاریس با منافقین نشست برگزار کرده و از آنها خواستند نمونه‌هایی از کارهای شارمهد و گروهش را در ایران انجام دهند که این موضوع سند و گواه ارتباط عناصر سلطنت‌طلبی مانند شارمهد با رژیم صهیونیستی است و این موضوع حتماً در دادگاه مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: می‌خواستند با فرایندی سیانور را بخار کنند و مردم با یک دم و بازدم آنجا کشته شوند. موضوع کشته‌سازی همیشه در دستور کار کسانی بوده که سنگ سلطنت‌طلبی را به سینه زدند. چه کسانی به نمایشگاه کتاب مراجعه می‌کنند؟ جز دانشجو؟ جز جوان؟

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: شاید سال‌ها بگذرد و بعضی از پرونده‌ها باز شود و دستگاه‌های حاکمیتی بتوانند اطلاعات آن را برای مردم آشکار کنند تا مشخص شود از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی چه میزان، سازمان‌های اطلاعاتی غربی بویژه امریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها، رژیم صهیونیستی و بعضی از کشورهای منطقه برای کشتن مردم ایران پول دادند و سازمان ایجاد کردند و در شمال غرب کشور و مرزهای دیگر ایران با گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب همکاری کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید