خبر مهم از موشک های کروز ایران /اعتراف ناظران خارجی به توان عملیاتی هوانیروز ارتش

کدخبر: ۵۶۰۷۵۵
فرمانده هوانیروز ارتش، ساخت تجهیزات دید در شب را یکی دیگر از دستاوردهای هوانیروز دانست و تصریح کرد: در دنیا تنها چند کشور دارای توانایی دید در شب هستند که ایران اسلامی یکی دیگر از این کشورهاست.
خبر مهم از موشک های کروز ایران /اعتراف ناظران خارجی به توان عملیاتی هوانیروز ارتش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش گفت: با تلاش‌های انجام شده توان رزم هوانیروز را به ۸۰ درصد رساندیم و در حوزه نهضت قطعه‌سازی بیش از ۸۰۰ قطعه تولید شد و بر روی بالگردها استفاده می‌شود.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح موزه هوانیروز ارتش که صبح امروز در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: فرامین فرماندهی معظم کل همواره در هوانیروز در دستور کار قرار دارد و براساس دستورات امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ۳۱ طرح لبیک یا خامنه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با تلاش های انجام شده در سال‌های اخیر، توان رزم هوانیروز را به ۸۰ درصد رساندیم و در راستای تحقق خواست مقام معظم رهبری در حوزه نهضت قطعه سازی بیش از ۸۰۰ قطعه تولید شد و بر روی بالگردها استفاده می‌شود.

فرمانده هوانیروز ارتش، ساخت تجهیزات دید در شب را یکی دیگر از دستاوردهای هوانیروز دانست و تصریح کرد: در دنیا تنها چند کشور دارای توانایی دید در شب هستند که ایران اسلامی یکی دیگر از این کشورهاست، همچنین موشک‌های کروز بر روی بالگردها استفاده شده و در رزمایش‌های مختلف به کار گرفتیم که تعجب ناظران بین‌المللی را در پی‌داشته و آنها بر توان بالای عملیاتی هوانیروز ارتش اعتراف کرده‌اند.

امیر سرتیپ خلبان قربانی با اشاره به خدمات هوانیروز در حوزه امداد و نجات گفت: ما در ۳۰ استان امداد و نجات را انجام می‎‌دهیم و در کنار آن در بحث پیوند اعضا و انتقال اعضای اهدایی از نقاط مختلف کشور توسط هواپیمایی هوانیروز مشارکت داریم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید