اظهارنظر یک امام جمعه درباره آشتی تهران و ریاض

کدخبر: ۵۶۱۸۵۸
اقتصادنیوز: علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار کرد: کشورهای عربستان و ایران اشتراکات فراوانی دارند و تقویت روابط این ۲ کشور مصلحت است.
اظهارنظر یک امام جمعه درباره آشتی تهران و ریاض

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: کشورهای عربستان و ایران اشتراکات فراوانی دارند و تقویت روابط این ۲ کشور مصلحت است.

آمریکایی‌های احمق قصد عاقل شدن ندارند/ دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شده بود

 علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: تقویت و برقراری ارتباطات و مناسبات با کشورهای همسایه باید با حفظ استقلال، عزت و سربلندی کشورمان باشد.

وی به تقویت ارتباطات ایران با کشورهای عربستان و چین اشاره و اظهار کرد: آمریکا همواره در پی استثمار کشورهای دیگر بوده و این را عربستان درک کرده است و چین نیز با رشد و توسعه ای که یافته مانعی برای هیبت پوشالی آمریکا در سطح جهانی شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تقویت بخش اقتصاد کشور یادآور شد: محوریت شعارهای سال رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر با موضوع اقتصاد بوده است که بر همین مبنا مسوولان نیز تلاش ها و اقدامات لازم را انجام داده اند.

 خاتمی تاکید بر فعالیت های دانش‌ بنیان و استفاده از فناوری های نوین را در همین راستا دانست و افزود: هم اکنون هشت هزار و ۱۷۰ شرکت دانش‌ بنیان در حوزه‌های مختلف کشور وجود دارد که ۹۷۳ شرکت نوع یک و ۱۱۸ شرکت از نوع سه هستند.

علی خاتمی همچنین با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت در کشور گفت: منافع این ثروت ملی که از دست ملت ایران خارج شده بود با هوشیاری و تلاش علما و بزرگان دین روز ۲۹ اسفند ماه به این ملت بازگردانده شد.

وی همچنین با تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان از مردم استان خواست در روزهای پایانی سال علاوه بر تامین نیازمندی های خود به افراد محروم و اقشار آسیب پذیر نیز کمک کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید