امام جمعه موقت تبریز:

رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد

کدخبر: ۵۶۱۸۶۹
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: وضعیت فلاکت‌بار اپوزیسیون حاکی از بدبختی آنهاست و در کنار آن وضعیت رژیم صهیونیستی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد و به وعده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید، نزدیک می‌شود.
رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن‌تن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز به توافق ایران و عربستان اشاره و کرده و اظهار کرد: در این رویداد سه طرف اصلی ایران و عربستان و چین وجود داشتند به طوری که در کشور ما شرایط عجیب و بحران‌های بزرگی را پشت سر گذاشته بودیم که اگر یکی از آن بحران‌ها در مملکت‌های دیگر بود نابود می‌شدند ولی به لطف خدا ما پیروز جنگ رسانه‌ای و ادراکی جهانی بودیم که از این جنگ پیروز و موفق گذشتیم.

آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بیانیه مشترک دادند + جزئیات

وی با اشاره به اغتشاشات ادراکی و سیاسی و جنگی که دشمن علیه ما با همه قوا به راه انداخته بود، گفت: به مدد الهی از این بحران هم عبور کردیم و همچنین پیروزی دیگر ملت ایران حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که بیمه نامه و برگ ضمانت دیگر برای انقلاب و میهن شد.

امام جمعه موقت تبریز خاطرنشان کرد: وضعیت فلاکت‌بار اپوزیسیون حاکی از بدبختی آنهاست و در کنار آن وضعیت رژیم صهیونیستی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد و به وعده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید، نزدیک می‌شود.

وی گفت: در این رویداد کشور مثل عربستان است که وضعیت خوبی ندارد و با اینکه هزینه چند صد میلیون دلاری می‌کرد و جنگ در یمن راه انداخته بود و همه هم از عربستان حمایت کرده و علیه مظلومان به پا خواسته بودند ولی همچنان نتوانستند ائتلاف را ایجاد کنند و پیروز شوند.

روشن‌تن با بیان اینکه اوج اختلاف و مشکلات داخلی عربستان باعث شد تا به وجود یک دولت دموکرات مثل بایدن که خود شرایط لازم جسمانی را برای تفکر ندارد، دست به کمک دراز کند، افزود: ولی با همه این تلاش‌ها باز هم این دولت بایدن هم میانه خوبی با عربستان نتوانست ایجاد کند.

وی افزود: بدون تردید این رویداد یک تفکر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید بدون بزرگنمایی و ذوق زدگی پیش رفت و همچنین دولت ما باید مواظب باشد و راستی آزمایی‌های لازم را انجام دهد تا ببیند اصلاً دولت عربستان مسیر تعهدات خود را طی می‌کند یا نه؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید