هشدار سردار رادان به برهم‌زنندگان امنیت / روزهایی متفاوتی را رقم خواهیم زد

کدخبر: ۵۶۲۶۴۷
اقتصادنیوز: فرمانده کل فراجا با اشاره به اینکه روزهایی متفاوت از سال گذشته را رقم خواهیم زد، گفت: با هر کسی که می‌خواهد ناامنی را بر مردم غالب کند برخورد خواهیم کرد.
هشدار سردار رادان به برهم‌زنندگان امنیت / روزهایی متفاوتی را رقم خواهیم زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، احمدرضا رادان صبح سه شنبه اول فروردین ۱۴۰۲ در رزمایش نوروزی پلیس، عنوان کرد: در آستانه سال جدید هستیم و در این سال جدید نیروی انتظامی باید بتواند مأموریت خود را درست پیدا کند و به آن مأموریت درست پاسخ دهد و هوشمندانه رفتار کند.

اولین کلاه‌بردار ۱۴۰۲ در لحظه سال تحویل دستگیر شد!

وی خطاب به نیروهای انتظامی مستقر در رژه گفت: امروز ما و شما به مردم عزیز کشورمان قول داده‌ایم و هم قسم شده ایم که آرامش و آسایش خود و استراحت خود را تقدیم به آرامش و آسایش و استراحت مردم کنیم و این چقدر نیکو و خیر است که چشمانی بیدار باشد تا چشمانی در آسایش باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: چشمانی هوشیار باشد تا چشمانی خوشحال باشد و مردانی مقتدرانه در مأموریت باشند تا مردم از حضور آنان احساس آرامش کرده و اقتدار را ببینند و لذت ببرند.

سردار رادان با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز، افزود: طبیعی است امسال نوروز در تقارن با ماه مبارک رمضان است که ان‌شاءالله در کنار نو شدن طبیعت دل‌ها هم نو شود.

وی با اشاره به پیام و شعار نوروزی رهبر معظم انقلاب، گفت: امیدوارم با تلاش‌های دولت حال دل مردم هم خوش شود و پلیس هم باید متفاوت از گذشته عمل کند تا به صورت واقعی به درخواست‌های مردم توجه شود.

رادان با بیان اینکه با تقسیم نیروی صورت گفته پلیس موفق خواهد شد؛ گفت: امروز همه شما موفق خواهید شد با تقسیم مأموریتی که داشته اید تا با بیش از ۲۵ هزار نیرو و تمام فرماندهی شرق و غرب در خدمت امنیت و آرامش مردم قرار بگیرد. با بیش از ۲۵۰۰ گشت انتظامی در هر شیفت با هر کس که می‌خواهد ناامنی را بر مردم غالب کند برخورد خواهیم کرد و روزهایی متفاوت از سال گذشته را رقم خواهیم زد.

وی افزود: با انتخاب خوبی که در محلات کردیم و با تلاش‌هایی که انجام داده ایم امنیت را از خیابان‌ها و بزرگراه‌ها به سمت کوی و برزن خواهیم برد و این نوید را می‌دهم که مردم آرامش و روزهای بهتری را از امنیت تجربه کنند.

فرمانده کل فراجا خاطر نشان کرد: لازم می دانم از استاندار تهران تشکر کنم که همواره پشتیبان مأموریتی و پشتیبان انتظامی تهران بوده‌اند، همینطور از خانواده‌های عزیز نیروهای انتظامی عذرخواهی کنم که شما باز هم آماده شده اید تا بتوانید آرامش مردم را تأمین کنید.

سردار رادان گفت: از همه شما می‌خواهم و استدعا دارم که هوشیار باشید، آماده باشید. پرتوان باشید، مهربان باشید برای مردم عزیزی که شایسته مهربانی و شایسته امنیت بیش از گذشته هستند؛ دست یکایک شما را می‌فشارم و بر عزم و اراده یکایک شما تعظیم می‌کنم و بر خانواده شما درود می‌فرستم یاد شهدا را گرامی می‌داریم که سال گذشته در این مراسم همراه ما بودند و امروز با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرده‌اند. انشاالله آخر و عاقبت همه ما ختم به شهادت باشد و افتخار داشته باشیم در راه امنیت، آرامش مردم، خون خود را نثار کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید