خاتمی: رهبر انقلاب تحلیلی کاملا واقع‌بینانه از اوضاع دارند / دولتمردان کاری کنند مردم سفره خود را بدون تورم ببینند

کدخبر: ۵۶۳۵۵۴
اقتصادنیوز: عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب یک دهه است که مسأله اقتصادی و معیشت مردم را در عرصه زندگی یک اصل می دانند و تحلیلی کاملا واقع بینانه از اوضاع دارند.
خاتمی: رهبر انقلاب تحلیلی کاملا واقع‌بینانه از اوضاع دارند / دولتمردان کاری کنند مردم سفره خود را بدون تورم ببینند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تردیدی در جنگ اقتصادی استکبار وجود ندارد و همگان آن را می دانند، گفت: مسأله نظارت برای تحقق شعار سال در مهار تورم و رشد تولید بسیار ضروری است که این مهم متاسفانه کم دیده می شود.

رئیسی: بنا داریم دولت صادق‌الوعد باشیم + فیلم

سیداحمد خاتمی روز دوشنبه اظهار داشت: بعضا مشاهده می‌کنیم که ۲ مغازه کنار هم، یکی منصف تر و دیگری بی انصاف تر، ۲ قیمت متفاوت از یک کالا اعلام می کنند.

وی تاکید کرد: لذا دولت باید نظارت خود را بر بازار جدی تر و ضمن رشد تولید، تورم را مهار کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری همچنین اظهار کرد: نام گذاری های سال در حقیقت تعیین نقشه راه از سوی رهبر معظم انقلاب است، نقشه راهی که مسئولان و مردم باید آن را برای سربلندی کشور طی کنند.

وی گفت: این نام گذاری ها از ابتکارهای مقام معظم رهبری است که کاملا کارشناسانه و با مشورت در عرصه نیاز کشور تعیین می شود.

خاتمی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب یک دهه است که مسأله اقتصادی و معیشت مردم را در عرصه زندگی یک اصل می دانند و تحلیلی کاملا واقع بینانه از اوضاع دارند.

رئیسی: اگر می‌خواهید جلب رضای خداوند را بکنیم باید خلق را راضی کنیم

وی افزود: پژوهشگران آمریکا برای براندازی نظام اسلامی ۲۰۰ پیشنهاد به حاکمان دادند که سال گذشته همه این پیشنهادها ناکام ماند و آنان تنها به پیشنهاد مشکلات اقتصادی مردم و گرانی افسار گسیخته امید بستند که به امید خدا این امید آنان نیز ناکام خواهد شد و مسئولان نظام به یاری خداوند این مشکل را هم حل خواهند کرد.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: مهار تورم و رشد تولید به یکدیگر مربوط هستند و مهار تورم بدون رشد تولید امکان پذیر نیست.

وی گفت: مسئولان تحلیل هایی در این زمینه ارائه دادند و می گویند رشد اقتصادی ما بالاست؛ این تحلیل ها درست است اما مردم تورم را در سفره خود می بینند و تقاضا از دولتمردان این است که کاری کنند تا مردم سفره خود را بدون تورم ببینند، سفره ای که با قیمت های افسار گسیخته شکل نمی‌گیرد.

خاتمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود، مطالب فراوان دیگری نیز فرمودند که شایسته تحلیل بسیار است و بخش بخش آن باید مورد ارزیابی قرار گیرد و برای مردم تحلیل شود.

رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۲ را به عنوان سال مهار تورم، رشد تولید نام گذاری کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید