سردار شریف: امیدواریم به امامت رهبر انقلاب نماز را در بیت المقدس برگزار کنیم

کدخبر: ۵۶۳۸۴۸
سخنگوی سپاه گفت: حاج قاسم بود که تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را به فرزندان فلسطین و حتی فرزندان نسل چهارم فلسطین‌ها یاد دهد.
سردار شریف: امیدواریم به امامت رهبر انقلاب نماز را در بیت المقدس برگزار کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان در تشریح جزئیات راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور، اظهار داشت: در آستانه برگزاری روز جهانی قدس قرار داریم و در ستاد انتفاضه و قدس تصمیم گرفته شد که برنامه‌های روز جهانی قدس امسال را از محضر آرامگاه شهید سرافراز اسلام، قهرمان ملت ایران و شهید قدس حاج قاسم سلیمانی اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه امسال روز جهانی قدس ۲۳ ماه مبارک رمضان مصادف با ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ در پهنه جغرافیای ایران اسلامی، جهان اسلام و اقصی نقاط کره زمین برگزار می‌شود، گفت: ۴۴ سال از نامگذاری معجزه‌گونه حضرت امام خمینی (ره) برای روز جهانی قدس که فلسفه آن حمایت همه جانبه امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان از آرمان فلسطین است، می‌گذرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۴۴ سال است که دومین راهپیمایی ملی کشورمان را در روز جهانی قدس برگزار می‌کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند.

وی با بیان اینکه پرچم‌دار فلسطین در دنیای امروز مقام معظم رهبری هستند میدان دار و علمدار این صحنه در بیست و چند سال گذشته شهید سلیمانی بودند و امروز ما شاهد به ثمر نشستن زحمات او در تقویت جبهه مقاومت هستیم، ادامه داد: حاج قاسم بود که تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را به فرزندان فلسطین و حتی فرزندان نسل چهارم فلسطین‌ها یاد دهد.

سردار شریف با اشاره به اینکه شهید سلیمانی بود که الهام بخش مبارزه همه جانبه فلسطینی‌ها با تکیه بر سرانگشتان دست و بازوان خود فلسطینی‌ها شد، بیان کرد: مردم فلسطین مجدداً راه مقاومت را در پیش گرفتند و در حدود دو سال قبل بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم آرمان فلسطین کردند؛ مردم فلسطین در سال جاری فقط ۹۰ شهید در غزه، کرانه باختری، سرزمین‌های ۱۹۴۸ و در سرزمین‌های ۱۹۶۷ تقدیم آرمان فلسطین کردند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت تلاش فرزندان فلسطین و فرزندان جبهه مقاومت و به برکت تدابیر رهبر معظم انقلاب و میدان‌داری شهید سلیمانی و شاگردان تربیت یافته مکتب شهید سلیمانی همه سرزمین ۲۷ هزار کیلومترمربعی اشغال شده فلسطین، صحنه مبارزه و رویارویی برای آزادی بیت المقدس شده است، گفت: این آرمان برای همه امت اسلامی یک آرزو است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: امیدوار هستیم همان طور که ملت ایران روزی شاهد تحقق آرزو خود برای آزادی خرمشهر بودند، امت اسلامی نیز بازگشت مجدد بیت المقدس را به اردوگاه جهان اسلام جشن گرفته و به امامت رهبر معظم انقلاب نماز را در بیت المقدس برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه به مردم فلسطین می‌گوییم که مردم ایران سرافرازانه برای ادای تکلیف شرعی و کمک به مظلومین پشتیبان شما بوده و هستند، گفت: مردم ایران در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده و مشکلات زیادی را هم تحمل کرده‌اند.

سردار شریف با اشاره به اینکه آرمان مقدس فلسطین مسئله محوری جهان اسلام در دنیای امروز است و همه کفار و خبائث عالم جمع شدند که در این صحنه مسلمانان شکست بخورند، افزود:، اما قرائن و شواهدی که امروز ما در سرزمین‌های اشغالی می‌بینیم حاکی از آن است که برگزاری روز‌های جهانی قدس و فریاد‌ها و بازخوانی‌های پرونده فلسطین در ۴۴ سال گذشته و همه آن حمایت‌ها، کمک‌ها و توانمندسازی‌های جبهه مقاومت امروز به بار نشسته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید