سکه‌ای که بایدن را به دردسر انداخت+ تصاویر

کدخبر: ۵۶۵۱۷۳
رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان دیدار با یک نظامی و در لحظه دست دادن با او، سکه‌ای از دستش رها شد که او را به سوژه داغ رسانه ها تبدیل کرد.
سکه‌ای که بایدن را به دردسر انداخت+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا که بارها تعادلش را از دست داده و به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده است، اینبار در جریان دیدار با یک نظامی و در لحظه دست دادن با او، سکه‌ای از دستش رها شده و در حالی‌ که به سویی قل می‌خورد، او را نیز به دنبال خود کشانده است!

بنابر گزارش نیویورک‌پست، ماجرای این سکه روز دوشنبه روی داد؛ زمانی که بایدن برای سخنرانی در کارخانه‌ای در حومه فریدلی، با هواپیما به فرودگاهی در نزدیکی آن رفته بود. بایدن سرانجام این سکه ماجراجو را به سرگروهبان کریستن ام. مالونی، رئیس نیروی هوایی، اهدا کرد.

سکه‌ای که از دست بایدن رها شد و ماجرایی تازه برای او رقم زد!

جو بایدن در دوره ریاست‌جمهوری خود چندین بار از این‌ سکه‌ها به شخصیت‌هایی مانند پاپ فرانسیس و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، اهدا کرده است.

سکه‌ای که از دست بایدن رها شد و ماجرایی تازه برای او رقم زد!

او اکتبر ۲۰۲۱، در جریان دیدارش از واتیکان، به پاپ گفت: «می‌دانم که پسرم می‌خواهد این سکه را به شما بدهم. زیرا پشت آن ایالت دلاور و واحد ۲۶۱ ارتش حک شده است؛ جایی که او خدمت می‌کرد.»

اشاره بایدن به پسر اولش، بو بایدن، است که پیش از مرگ بر اثر سرطان مغز در سال ۲۰۱۵، در گارد ملی ارتش ایالت دلاور به عنوان دادستان کل ایالت فعالیت می‌کرد.

ولودیمیر زلنسکی هم در جریان سفر به ایالات متحده در دسامبر ۲۰۲۲ در ازای اهدای مدالی از یک افسر ارتش اوکراین به بایدن، یکی از این سکه‌ها از او هدیه گرفت.

به نوشته ایندیپندنت، علاوه بر این، رئیس‌جمهوری آمریکا به ورزشکارانی مانند استفن کری از اتحادیه ملی بسکتبال و چهره‌های مشهور جهان نظیر اعضای بی‌تی‌اس (گروه موسیقی هفت نفره پسران اهل کره جنوبی) از این سکه‌ها اهدا کرده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از این چندین بار در مناسبت‌های مختلف تعادل خود را از دست داده و به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده است. برای نمونه، مارس دو سال پیش نیز در حالی که می‌خواست از پله‌های ایرفورس وان [هواپیمای اختصاصی رئیس‌جمهوری آمریکا] بالا برود، تعادلش را از دست داد. هر بار که چنین اتفاق‌هایی برای او روی می‌دهد، بحث درباره زوال عقل و کهولت سن بایدن تازه می‌شود.

سکه‌ای که از دست بایدن رها شد و ماجرایی تازه برای او رقم زد!

انتهای پیام

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید