سیاستمدار معروف با کلاه ضدگلوله به دادگاه رفت /عمران خان در حلقه محافظان قوی هیکل

کدخبر: ۵۶۵۱۸۰
عمران خان در حال حاضر با ۱۴۰ پرونده ضد تروریسم، قتل، تلاش برای قتل، کفرگویی و توهین به مقدسات که دولت علیه وی مطرح کرده روبروست.
سیاستمدار معروف با کلاه ضدگلوله به دادگاه رفت /عمران خان در حلقه محافظان قوی هیکل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مردم اطراف دادگاه لاهور شاهد ورودی عجیب و شاید خنده‌دار از عمران خان به دادگاه بودند. او چیزی شبیه به یک کلاه خود مشکی ضد گلوله به سر داشت و توسط چهار محافظ قوی هیکل به سمت دادگاه ضد ترور هدایت می‌شد.

 ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.

از نوامبر ۲۰۲۲ که عمران خان در جریان تظاهرات ضد حکومتی در وزیرآباد هدف یک سوءقصد قرار گرفت و از ناحیه پا آسیب دید، جنبش انصاف پاکستان می‌گوید که زندگی او در خطر است و بنابراین همه تحرکات او با محافظت شدید همراه است.

برای امنیت بیشتر، محافظان حتی سپرهای محافظتی را در اطراف وی هنگام حرکتش به سمت دادگاه حرکت می‌دادند و از آنجا که کلاه خود سیاهی به سر داشت یک نفر دیگر ظاهرا او را به سمت مسیر هدایت می‌کرد.

به هر حال دادگاه ضد تروریسم لاهور در سه پرونده تشکیل شده در مرکز ایالت پنجاب، وثیقه موقت عمران خان، رئیس جنبش انصاف را تا ۱۳ آوریل تمدید کرد.

 ماه گذشته در یک هرج و مرج و بلوای بزرگ پس از عزیمت خان به دادگاه لاهور بیش از ۱۰,۰۰۰ پلیس خانه‌اش را جستجو کردند در یک پست در رسانه‌های اجتماعی، این بازیکن سابق کریکت که تبدیل به سیاستمدار شده، پلیس را متهم کرد که طبق دستورالعمل لندن کار می‌کند و اضافه کرد که همسرش زمانی که پلیس به محل سکونت او "هجوم برد" تنها بوده است. وی در پست بعدی اقدام پلیس را محکوم کرد و از هوادارانش خواست تا علیه دولت مستقر و دستورات "غیرقانونی" آنها تجمع کنند.

به گفته شبکه خبری جئو، خان در حال حاضر با ۱۴۰ پرونده ضد تروریسم، قتل، تلاش برای قتل، کفرگویی و توهین به مقدسات که دولت علیه وی مطرح کرده روبروست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید