توضیحات وزیر ارتباطات درباره مشکل ساعت در تلفن‌های همراه

کدخبر: ۵۶۵۲۳۷
زارع پور با اشاره به مشکل ساعت تلفن‌های همراه گفت: پارسال پس از تصویب قانون تغییر نکردن ساعت رسمی کشور در نیمه اول سال، به مراجع جهانی موضوع را اعلام کردیم. اما برخی از گوشی‌هایی که عمدتاً قدیمی بوده و یا نیازمند به روز رسانی هستند، دچار مشکل شدند.
توضیحات وزیر ارتباطات درباره مشکل ساعت در تلفن‌های همراه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ارتباط پیام‌رسان‌های داخلی تا پایان فروردین ایجاد خواهد شد.

 وی با اشاره به مشکل ساعت تلفن‌های همراه گفت: پارسال پس از تصویب قانون تغییر نکردن ساعت رسمی کشور در نیمه اول سال، به مراجع جهانی موضوع را اعلام کردیم. اما برخی از گوشی‌هایی که عمدتاً قدیمی بوده و یا نیازمند به روز رسانی هستند، دچار مشکل شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: از همان ابتدای بروز مشکل مذاکره با تولیدکنندگان گوشی همراه شروع شد که البته این کار وظیفه وزارت صمت است.

زارع‌پور در ادامه با اشاره به توسعه شبکه فیبر نوری گفت: سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون پوشش ایجاد شد و برنامه داریم که امسال آن را به ۱۰ میلیون برسانیم و با توجه به اینکه بر اساس قانون بودجه قرار شد صندوقی در این زمینه تشکیل شود، امیدواریم این اقدام تسهیل شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید