قالیباف: مشارکت در انتخابات بالا باشد همه ما پیروز شده‌ایم

کدخبر: ۵۶۵۳۱۶
اقتصادنیوز: رئیس مجلس در نشست مشترک دولت و مجلس عصر چهارشنبه در سالن اجلاس سران گفت: اگر مشارکت در انتخابات بالا باشد، هر نتیجه‌ای حاصل شود همه ما پیروز شده‌ایم، اما نتیجه مشارکت پایین، عدم موفقیت کشور است.
قالیباف: مشارکت در انتخابات بالا باشد همه ما پیروز شده‌ایم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف در نشست مشترک دولت و مجلس عصرچهارشنبه در سالن اجلاس سران، با اشاره به موضوع تحول که از سوی رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای سال جدید مطرح شد با بیان این که برای تحول باید نظام حکمرانی با مردم تعامل داشته باشد، گفت: اگر تصمیمی بگیریم که نقش مردم در آن نباشد، از تحول فاصله گرفته‌ایم.

واکنش تند گوترش به ممنوعیت زنان افغانستان از کار در دفاتر این سازمان

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردمی سازی زمانی اتفاق می‌افتد که در هر تصمیم، حرف، قانونگذاری، تصمیم اجرایی و... نقش مردم را مشخص کنیم.

قالیباف همچنین با اشاره به برنامه هفتم توسعه که در دولت درحال تدوین است بر ارائه آن به مجلس حداکثر تا پایان اردیبهشت تاکید و اظهار کرد: برنامه هفتم توسعه کشور باید محور همه تحولات کشور قرار گیرد و این برنامه در حقیقت باید میثاق ملی نظام حکمرانی برای تحول باشد. ‌

وی در ادامه به انتخابات سال جاری و تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره آن اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، بر چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابتی بودن انتخابات تأکید کردند و در این زمینه لازم است توجه کنیم که لازمه مشارکت مردم، اعتماد آن‌هاست و اینکه مردم ببینند که در موضوعات کشور اثرگذارند و بدانیم که مردم میزان اثرگذاری خود در نظام حکمرانی را ارزیابی می کنند.

رئیس قوه مقننه با تأکید بر اینکه همه باید برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم و با رقم زدن تحول می‌توانیم مشارکت بالایی در انتخابات رقم بزنیم اظهار کرد: اگر مشارکت در انتخابات بالا باشد، هر نتیجه ای حاصل شود همه ما پیروز شده ایم اما نتیجه مشارکت پایین، عدم موفقیت کشور است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید