فوری؛ آماده باش ارتش اسرائیل در مرز با لبنان

کدخبر: ۵۶۵۵۷۰
اقتصادنیوز: رسانه های رژیم اسرائیل از آماده باش ارتش این رژیم در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی (مرز با لبنان) خبر دادند.
فوری؛ آماده باش ارتش اسرائیل در مرز با لبنان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نیز حکایت از استقرار سامانه پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی دارد.

از سوی دیگر، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای مستقر در سکوهای سامانه گنبد آهنین، سلاح توپخانه و یگان چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

رسانه‌های صهیونیست همچنین اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی درصدد استقرار سکوهای بیشتری از سامانه گنبد آهنین در مرزهای جنوبی سرزمین های اشغالی است.

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان به دنبال موشک باران سرزمین های اشغالی از خاک لبنان صورت می گیرد.

شهرک‌ها و شهرهای مرزی در شمال و غرب جلیل در فلسطین اشغالی امروز بعد از ظهر از خاک لبنان هدف ده‌ها موشک قرار گرفت.

برخی منابع نیز گزارش دادند که این حمله موشکی بزرگ ترین حمله موشکی به اراضی اشغالی از سال ۲۰۰۶ تا کنون است.

«هلیل بیتون روزین» خبرنگار صهیونیست نیز در این باره اعلام کرد که حدود ۱۰۰ موشک در عرض ۱۰ دقیقه شلیک شده است و چند صهیونیست نیز مجروح شده‌اند.

در پی این حمله کابینه کوچک امنیتی با حضور یوآف گالانت وزیر جنگ و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات این رژیم برگزار شد.

نتانیاهو در این جلسه که به دنبال موشک باران مناطق مختلف سرزمین های اشغالی از خاک لبنان صورت گرفت، بدون نام بردن از گروه خاصی تنها گفت: به دشمنانمان ضربه خواهیم زد و آن‌ها بهای سنگینی را پرداخت خواهند کرد.

همچنین نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور در لبنان پنجشنبه شب در این باره گفت: دولت بیروت مخالف هرگونه تشدید تنش نظامی هستیم که از خاک ما انجام شود.

وی بار دیگر گفت که کشورش به قطعنامه ۱۷۰۱ و هماهنگی نزدیک میان ارتش و یونیفل متعهد است.

پیش از این نیز وزارت امور خارجه لبنان در بیانیه‌ای نسبت به سیاست های رژیم صهیونیستی برای تشدید تنش هشدار داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید