دستورات استاندار همدان برای مقابله با بانوان بدون حجاب!

کدخبر: ۵۶۵۶۸۸
​اقتصادنیوز: علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان ظهر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان با بیان اینکه از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای مقابله با کشف حجاب و بی‌حجابی استفاده شود اظهار کرد: از ارائه خدمات به کسانی که حجاب و عفاف اسلامی را رعایت نمی‌کنند خودداری شود.
دستورات استاندار همدان برای مقابله با بانوان بدون حجاب!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،  وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی استان همه امکانات و ظرفیت خود را در راستای ترویج عفاف و حجاب اسلامی به کار گیرند افزود: اقناع‌سازی و فرهنگ‌سازی در اولویت برنامه‌های قرارگاه عفاف و حجاب باشد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: پلیس اماکن در یک تعامل مشخص با اصناف همدان و شهرستان‌ها، پیگیر موضوع حجاب و عفاف باشند همچنین افرادی که به اماکان عمومی برای خرید و فروش ورود می‌کنند باید حتما حجاب اسلامی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه‌های فعال در حوزه ورزش و جوانان نیز مکلف‌اند، اقدامات لازم در جهت رعایت حجاب و عفاف در مراکز ورزشی استان را انجام و اجرا کنند تصریح کرد: فضای عمومی جامعه باید به نوعی باشد که عدم رعایت حجاب و عفاف یک قبح شمرده شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، بخش‌ها و مسئولان زیرمجموعه‌ی خود را مکلف به رعایت حجاب و عفاف در محیط اداری و کاری کنند ادامه داد: بانک‌ها از ارائه خدمات به افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند.

وی در پایان سخنانش متذکر شد: صدا و سیما و اصحاب رسانه در حوزه ترویج حجاب و عفاف اسلامی و تقبیح بی‌حجابی و کشف حجاب اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید