افشاگری مهم لیبرمن درباره قدرت دفاعی اسرائیل!

کدخبر: ۵۶۵۷۵۲
اقتصادنیوز: «آویگدور لیبرمن» عضو کنست و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی جمعه شب اذعان کرد که بازدارندگی این رژیم در مقابل حزب الله لبنان از بین رفته است.
افشاگری مهم لیبرمن درباره قدرت دفاعی اسرائیل!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا لیبرمن درباره حمله هوایی رژیم اسرائیل به نقاطی در جنوب لبنان در پاسخ به حملات راکتی از این منطقه به فلسطین اشغالی، گفت: پاسخ (رژیم) اسرائیل یک شوخی خنده‌دار بود و بازدارندگی در قبال نصرالله کاملا از بین رفته است.

 

رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» پیش تر نیز گفته بود: این روزها بسیار سخت است و نتانیاهو همچنان ضعیف عمل می‌کند و بازدارندگی (رژیم) اسرائیل را از بین می‌برد.

پنجشنبه شب صفحه توئیتری منتسب به سید حسن نصرالله در توئیتی به صهیونیست‌ها در خصوص استفاده مقاومت از موشک‌های دوربرد هشدار داده بود.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب بصورت گسترده نوار غزه به ویژه جنوب آن را به بهانه شلیک موشک از خاک لبنان که مسئولیت آن را متوجه حماس کردند، این باریکه را بمباران کردند.

به دنبال بمباران نوار غزه، گروه‌های فلسطینی نیز دست بسته نبوده و ضمن مقابله پدافنی با جنگنده‌های اسرائیلی، شهرک‌های اطراف نوار غزه را هدف راکت قرار دادند که در جریان آن تاکنون یک صهیونیست زخمی شده است.

درپی حمله راکتی مقاومت، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه به صدا درآمده است.

از سوی دیگر، نیروهای مقاومت فلسطین شهرک‌نشین اشکول در مجاورت غزه را هدف حمله خمپاره‌ای قرار دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید