حمله تند سایت نزدیک به جبهه پایداری فرهنگستان هنر؛ آنجا طرفداران میرحسین حضور دارند!

کدخبر: ۵۶۵۷۵۶
اقتصادنیوز: رجانیوز سایت نزدیک به جبهه پایداری به فرهنگستان هنر حمله کرد.
حمله تند سایت نزدیک به جبهه پایداری فرهنگستان هنر؛ آنجا طرفداران میرحسین حضور دارند!

به گزارش اقتصادنیوز این سایت مدعی شد:«فرهنگستان هنر» به بهانه فوت کیومرث پوراحمد بیانیه‌ای با مضامینی تند و کنایه‌هایی روشن منتشر کرده است که بخش‌هایی از آن توسط رسانه‌های ضدانقلاب و معاند بازنشر داده شد.در بیانیه این مجموعه دولتی آمده است: «ما را چه شد که هنرمندان با بهای جان خود پیام ناخرسندی خود را به گوش می‌رساند»؛ اما زیر پوست این نهاد چه می‌گذرد که خروجی‌های آن چنین مطالبی است؟

 
فرهنگستان هنر در سال ۱۳۷۷ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با رسالت  ارتقای فرهنگ اسلامی ‌‌برای مقابله با تهدیدهای فرهنگ مهاجم تاسیس شد. موسس این مجموعه میرحسین موسوی بود. میراث موسوی سال‌ها در دست اطرافیانش اداره شد و در سال هشتادوهشت به عنوان «اتاق فکر هنری فتنه» میدان‌داری کرد.
 
مدیر این مجموعه دولتی «بهمن نامور مطلق» است. وی در فرانسه تحصیل کرده و در زمان ریاست میرحسین موسوی به عنوان دبیر این مجموعه مشغول به کار بوده است. نامور مطلق از معتمدین و نزدیکان میرحسین موسوی است. این مجموعه هم اکنون جولانگاه اصحاب فتنه با عناوین و سمت‌های مختلف است.
 
مکی‌نژاد «داماد میرحسین موسوی و عضو هیئت علمی فرهنگستان هنر» یکی افراد موثر در مدیریت این مجموعه است. همچنین داریوش مهرجویی، زهرا رهنورد، میرحسین موسوی، محمد بهشتی شیرازی عضو پیوسته این مجموعه هستند.
 
این مجموعه در حالی با مدیران و روند سابق خود به کارش ادامه می‌دهد که جزو دستگاه‌های زیر مجموعه ریاست جمهوری و رئیس آن منصوب شخص رئیس جمهور است؛ با این حال هم‌ اکنون اکثریت قاطع مدیران آن افراد به‌جامانده از زمان میرحسین موسوی هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید