یک پیشنهاد مهم به ائمه جمعه/ از دولت بپرسید بود و نبودش برای قشر آسیب‌دیده چه فرقی می کند؟

کدخبر: ۵۶۵۸۱۸
عصرایران نوشت: این که ائمه جمعه در خطبه های نماز به موضوعات روز بپردازند، خیلی خوب است. اصولاً یکی از دلایل خطبه خواندن نیز همین است که مسلمین در گردهمایی هفتگی خود مسائل جامعه شان را مطرح و ای بسا چاره اندیشی کنند.
یک پیشنهاد مهم به ائمه جمعه/ از دولت بپرسید بود و نبودش برای قشر آسیب‌دیده چه فرقی می کند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، در جمعه ای که گذشت، اغلب خطبای جمعه در باب حجاب سخن گفتند، از جمله امام جمعه قم که گفت: "نظام ذره‌ای از مسئله حجاب کوتاه نخواهد آمد" و خطیب جمعه تهران که بیان داشت: "دل متدینین از بی‌حجابی‌ها خون است". 

 این که ائمه جمعه در خطبه های نماز به موضوعات روز بپردازند، خیلی خوب است. اصولاً یکی از دلایل خطبه خواندن نیز همین است که مسلمین در گردهمایی هفتگی خود مسائل جامعه شان را مطرح و  ای بسا چاره اندیشی کنند.

لذا ضمن تشکر از ائمه جمعه که یکی از موضوعات روز کشور را مورد توجه قرار دادند، پیشنهاد می کنیم موضوعات دیگری را که واقعاً با زندگی روزانه مردم گره خورده است نیز پیگیری کنند.

عجالتاً پیشنهاد می شود در هفته آینده به مسأله فاجعه بار افزایش وحشتناک " اجاره خانه " که واقعاً دل مستاجران را خون کرده است، بپردازند و از دولت بپرسند که بود و نبودش برای قشر آسیب دیده (آسیب پذیر سابق) مستاجر چه فرقی دارد؟! 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید