زمان برگزاری نشست ایران، روسیه، سوریه و ترکیه

کدخبر: ۵۶۶۴۸۵
اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه روسیه درباره تاریخ برگزاری نشست ایران، روسیه، سوریه و ترکیه گفت: هرچه زودتر بهتر. به زودی تاریخ این نشست با حضور دیپلمات‌ های ارشد این کشورها اعلام می شود. هنوز تاریخ قطعی برای برگزاری نشست چهارجانبه تعیین نشده است.
زمان برگزاری نشست ایران، روسیه، سوریه و ترکیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، معاون وزیر امور خارجه امروز اعلام کرد: نشست ایران، روسیه، سوریه و ترکیه به‌زودی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تاس گزارش داد، «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه و نماینده رئیس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و آفریقا امروز دوشنبه در خصوص نشست چهارجانبه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه اعلام کرد: روی این دیدار کار می کنیم؛ به زودی تاریخ آن را رسانه ای خواهیم کرد.

معاون وزیر امور خارجه روسیه در پاسخ به این سئوال که نشست مذکور اوایل ماه می و یا زودتر انجام خواهد شد، گفت: هرچه زودتر بهتر. به زودی تاریخ این نشست با حضور دیپلمات‌ های ارشد این کشورها اعلام می شود. هنوز تاریخ قطعی برای برگزاری نشست چهارجانبه تعیین نشده است.

«میخائیل بوگدانوف» در ادامه اضافه کرد: تاریخ تعیین شده با توافق ۴ کشور خواهد بود و نمایندگان کشورهای مذکور هر کدام برنامه‌ های خود را ارائه کرده‌ اند.

پیش از این مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در سخنانی اعلام کرد: نشست وزرای خارجه ایران، سوریه، روسیه و ترکیه برای اوایل ماه می در مسکو برنامه ریزی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید