دو پرونده و چند اعدام در ارتباط با جنایت شهرستان ایذه + فیلم

کدخبر: ۵۶۶۹۵۹
اقتصادنیوز: حکم بدوی عاملان جنایت تروریستی آبان‌ماه ۱۴۰۱ در شهرستان ایذه، صادر شده است و طی این دادنامه عباس کورکوری و سایر متهمان پرونده به اعدام و حبس‌‎های طویل‌المدت محکوم شدند.
دو پرونده و چند اعدام در ارتباط با جنایت شهرستان ایذه + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با پرونده جنایت شهرستان ایذه استان خوزستان که منجر به کشته شدن چند نفر از جمله کیان پیرفلک شد گفته، حکم بدوی عاملان جنایت تروریستی آبان‌ماه ۱۴۰۱ در شهرستان ایذه، صادر شده است و طی این دادنامه عباس کورکوری و سایر متهمان پرونده به اعدام و حبس‌‎های طویل‌المدت محکوم شدند.

مسعود ستایشی همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده شاهچراغ گفت:« برای متهمان اول و دوم پرونده تحت عنوان رشیدی و هاشمی که اتهام آن‌ها دایر بر افساد فی الارض است، حکم اعدام صادر شده است. متهمان سوم و چهارم با نام رحمانی و امانی به ۲۵ سال حبس تعزیری و ۱۵ سال حبس تعزیری و اخراج از کشور محکوم شدند. متهم دیگر نیز با نام کابلی به تحمل پنج سال حبس و اخراج از خاک جمهوری اسلامی محکوم شده است که دادنامه در مرحله ابلاغ است و اگر محکومان مبادرت به فرجام‌خواهی کنند پرونده به مرجع مربوطه ارجاع خواهد شد».

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید