واکنش چمران به توییت سخنگوی شورای پنجم درباره انتشار فیش حقوقی ۴۶ میلیونی

کدخبر: ۵۶۶۹۷۰
اقتصادنیوز: چمران، رییس شورای شهر تهران گفت: من به سخنگوی شورای قبل که برایشان احترام قایلم نمی خواستم پاسخ بدهم. آیا خود ایشان میرفته همه فیش های حقوقی را نظارت می کرده؟ اصلا عملی است؟
واکنش چمران به توییت سخنگوی شورای پنجم درباره انتشار فیش حقوقی ۴۶ میلیونی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری شهر، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اظهارات سخنگوی سابق شورا پیرامون انتشار فیش حقوقی ۴۶ میلیونی مسئول حراست شورای شهر گفت: نظارت شورا تنها بر شهرداری نیست و بر تمام مدیریت‌های شهر است. باید مطابق قانون به تمام این بخش‌ها نظارت شود؛ لذا می‌خواهیم که گزارش مرکز مطالعات تکمیل و نظارت بر تمام مدیریت‌های شهری لحاظ شود.

وی افزود: پرسش من از سخنگوی شورای سابق این است که ایشان تمام  فیش‌ها را می‌دیده است؟ فرض می‌کنیم فیشی اشتباه بوده و نیروی جانباز ۳۰ ساله حقوقی را گرفته است و ما تیمی را تشکیل دادیم که نظارت کنند و پاسخ را اعلام می‌کنیم که شرایط چگونه بوده است؟ آنها خودشان تمام فیش‌ها را می‌دیدند و عملی بوده است؟

چمران با بیان اینکه ۲۰ روز حقوق شب کاری در دوره قبل دریافت شده است و نظارت نکردند، گفت: ما نظارت خود را انجام می‌دهیم و پس از بررسی‌ها پاسخ خود را اعلام می‌کنیم. می‌دانیم که این موضوع را از روی دلسوزی گفته‌اند و تشکر می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید