اعلام همبستگی «خاخام یهودی» با مردم فلسطین + فیلم

کدخبر: ۵۶۷۵۲۴
اقتصادنیوز: یک خاخام یهودی ضداسرائیل با اعلام همبستگی با مردم فلسطین و تاکید بر پایان اشغالگری گفت: با قدرت تا زمانی که مردم فلسطین آزادی خود را بدست آورند، در کنار آنها ایستاده‌ایم.
اعلام همبستگی «خاخام یهودی» با مردم فلسطین + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خاخام یهودی "جوزف کوهن" از اعضای سازمان بین المللی یهودیان "ناتوری کارتا" که گروهی از یهودیان ضد صهیونیسم در نیویورک هستند، در گفتگو با ایرنا افزود که جامعه یهودیان همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام می کند که از سال ۱۹۴۸ از سوی رژیم صهیونیستی که سرزمین آنها را اشغال کرده است، ستم دیده اند.

وی اضافه کرد با توجه به کتاب تورات یهودیان، صهیونیسم ممنوع است و ما نمی توانیم حاکمیت خود را داشته باشیم یا مردم را به قتل رسانده و سرزمین دیگران را اشغال کنیم.

این عضو جنبش یهودی ضد صهیونیسم ادامه داد: بنابراین ما به شدت تمام اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی، قتل مردم فلسطین ، دزدی اموال آنها و حملات به مسجد الاقصی را محکوم می کنیم.

وی تاکید کرد: ما با قدرت در کنار مردم فلسطین تا زمانی که آنها آزادی خود را بدست آورند، ایستاده ایم و از آنها حمایت می کنیم. ما هرگونه ایده را مبنی بر اینکه صهیونیسم دارای مشروعیت است، رد می کنیم. حکومت صهیونیسم هیچ حقی برای توصیف خود به عنوان یک کشور یهودی ندارد و نباید وجود داشته باشد.

این خاخام ضد صهیونیستی تصریح کرد: اشغال سرزمین های فلسطین باید پایان یابد و ما امیدواریم که به زودی بار دیگر به صورت مسالمت آمیز با مردم فلسطین و سایر مناطق زندگی کنیم و در صلح به عبادت بپردازیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید