روزنامه جمهوری اسلامی مطرح کرد؛

هشدار نسبت به سیاست غیرشفاف ایران در قبال طالبان / تا دیر نشده تجدیدنظر کنید

کدخبر: ۵۶۷۹۸۱
اقتصادنیوز: روش جمهوری اسلامی ایران، روشن‌ترین نمونه سیاست غیرشفاف در قبال طالبان و در عین حال امتیاز دادن‌های پیاپی به آنهاست. مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید تا دیرتر نشده در سیاست خود نسبت به این گروه تجدید نظر اساسی نمایند.
هشدار نسبت به سیاست غیرشفاف ایران در قبال طالبان / تا دیر نشده تجدیدنظر کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی از سیاست غیرشفاف ایران در قبال طالبان و امتیاز دادن به آنان انتقاد کرده و هشدار داده باید تا دیر نشده در این سیاست تجدیدنظر اساسی کرد.

اذعان پنتاگون درباره منابع آمریکا برای کمک به اوکراین

به گزارش جمهوری اسلامی، روش جمهوری اسلامی ایران، روشن‌ترین نمونه سیاست غیرشفاف در قبال طالبان و در عین حال امتیاز دادن‌های پیاپی به آنهاست.با اینکه مقامات نظام جمهوری اسلامی ایران رسماً اعلام کرده‌اند فقط دولتی را در افغانستان به رسمیت خواهند شناخت که براساس انتخابات، آراء مردم، همه‌شمول، دربرگیرنده اقوام و پیروان مذاهب باشد، وزارت امور خارجه کشورمان، سفارت افغانسان را در اختیار طالبان قرار داده، راه را برای فعالیت‌های این‌ گروه در ایران بازگذاشته، در بالاترین سطح واقعی و البته ظاهراً در سطحی پائین‌تر نمایندگی‌های سیاسی و سفارت خود در افغانستان را فعال کرده است. در زمینه رفتار طالبان با زنان و دختران به ویژه تحصیل آنان نیز سخنانی از بعضی مسئولین ایرانی نقل شده که اگر واقعاً این سخنان را گفته باشند، موجب تاسف شدید است.

روزنامه جمهوری اسلامی هشدار داده است: کارنامه طالبان نشان می‌دهد این گروه بهیچوجه قابل اعتماد نیست و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و کشورهای همسایه باید تا دیرتر نشده در سیاست خود نسبت به این گروه تجدید نظر اساسی نمایند. بی‌عملی در برابر طالبان، برای آینده منطقه خطرناک است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید