پس لرزه های سفر رضا پهلوی در رسانه های اسرائیلی /یک حماقت دیگر! /چرا غیرمحبوب ترین مرد ایران به مراسم هولوکاست دعوت شده است

کدخبر: ۵۶۸۰۵۴
رسانه اصولگرا نوشت: رضا پهلوی که ۴۴ سال در لس آنجلس زندگی می‌کند، خیال می‌کند که روزی برای سلطنت به ایران برمی‌گردد.
پس لرزه های سفر رضا پهلوی در رسانه های اسرائیلی /یک حماقت دیگر! /چرا غیرمحبوب ترین مرد ایران به مراسم هولوکاست دعوت شده است

 به گزارش اقتصادنیوز روزنامه جوان نوشت:

 رژیم صهیونیستی در داخل خود با این انتقاد مواجه است که چرا فردی نامحبوب در ایران، به اسرائیل و مراسم بزرگداشت کشته شدگان ادعایی هلوکاست دعوت شده است.

یوسی ملمان، خبرنگار صهیونیست در واکنش به دعوت از پهلوی به سرزمین‌های اشغالی توسط مقامات رژیم صهیونیستی نوشته «یک حماقت دیگر از اسرائیل. غیر محبوب‌ترین مرد ایران، حتی در میان اپوزیسیون نظام ایران، به مراسم روز هولوکاست با حضور بنیامین نتانیاهو و اسحاق هرتزوگ دعوت شده است.

رضا پهلوی که ۴۴ سال در لس آنجلس زندگی می‌کند، خیال می‌کند که روزی برای سلطنت به ایران برمی‌گردد. پدرش، محمد رضا پهلوی با اسرائیل همکاری می‌کرد، اما حتی اگر نظام فعلی ایران سقوط کند، رضا پهلوی رهبر ایران نخواهد بود. او توسط وزیر اطلاعات، جیلا گملیل به اسرائیل دعوت شده است. این اقدام اساساً انگشت در چشم ایران کردن است.» به نظر می‌رسد هم برای اسرائیل و هم برای پهلوی، این سفر یک خودزنی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید