نظرسنجی جدید منتشر شد؛

محبوبیت بایدن به پایین‌ترین سطح رسید

کدخبر: ۵۶۸۵۰۵
اقتصادنیوز: نظرسنجی جدید «رویترز/ایپسوس» نشان می‌دهد میزان محبوبیت رئیس جمهور فعلی آمریکا به زیر ۴۰ درصد کاهش یافته است.
محبوبیت بایدن به پایین‌ترین سطح رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بر اساس نظرسنجی جدید «رویترز/ایپسوس»، میزان محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به زیر ۴۰ درصد کاهش یافته است که تقریباً با پایین‌ترین میزان محبوبیت دوران ریاست جمهوری وی مطابقت دارد.

رقیب جدید بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

هیل گزارش داد، این نظرسنجی که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد که ۳۹ درصد از پاسخ دهندگان اقداماتی که بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا انجام می‌دهد را تائید می‌کنند؛ این در حالی است که در نظرسنجی ماه گذشته ۴۲ درصد از پاسخ‌دهندگان، اقدامات وی را تائید کرده بودند که نشان‌دهنده کاهش ۳ درصدی است.

نتایج یک نظرسنجی؛ محبوبیت بایدن به پایین‌ترین سطح رسید

بر اساس این نظرسنجی، ۲۰ درصد از پاسخ‌دهندگان از اقتصاد به عنوان بزرگ‌ترین مشکلی که آمریکا با آن مواجه است، نام بردند در حالی که ۱۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، محیط زیست یا جرم و جنایت را بزرگ‌ترین مشکلات این کشور دانستند.

این نظرسنجی در حالی انجام می‌شود که بایدن هفته گذشته در جریان مراسم عید پاک در کاخ سفید، مقابل دوربین شبکه «ان بی سی» گفت که قصد دارد برای انتخابات مجدد در سال ۲۰۲۴ نامزد شود اما هنوز آماده اعلام این موضوع نیست.

بایدن در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ و با شروع دوره دوم ریاست جمهوری خود ۸۲ ساله خواهد شد. ماریان ویلیامسون نویسنده که در سال ۲۰۲۰ مبارزات انتخاباتی ناموفقی را تجربه کرد و رابرت اف کندی جونیور (فعال برجسته ضد واکسن) هر دو کمپین ریاست جمهوری خود را به عنوان نامزدهای دموکرات اعلام کرده‌اند.

نظرسنجی «رویترز/ایپسوس»، ۱۰۲۹ فرم پاسخنامه را از پاسخ‌دهندگان شرکت‌کننده در این نظرسنجی جمع‌آوری کرد. حاشیه خطای این نظرسنجی ۳ درصد اعلام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید