اسرائیل به دنبال کشتن این فرمانده ارشد است

کدخبر: ۵۶۹۰۷۴
اقتصادنیوز: صلاح العاروری، ارشدترین فرمانده در سازمان حماس است و بسیاری از مردم او را نمی‌شناسند.
اسرائیل به دنبال کشتن این فرمانده ارشد است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وب‌سایت صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در گزارش خود با اشاره به یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین به نام "صالح العاروری" نوشت: «هدف او کشتن هرچه بیشتر اسرائیلی‌ها است؛ صلاح العاروری، ارشدترین فرمانده در سازمان حماس است و بسیاری از مردم او را نمی‌شناسند؛ نام او در خیابان‌های اسرائیل شناخته شده نیست، اما صالح العاروری مردی است که به‌واسطه اقدامات وی، در عید پسح به اسرائیل حمله شد. 

یدیعوت در ادامه مدعی می‌شود: «او یکی از مقامات ارشد حماس است که در کرانه باختری بزرگ شده و به کاریزماتیک‌ترین شخصیت در این سازمان تبدیل شده است. او برای تحقق هدف نهایی خود از تهران با غزه ارتباط برقرار کرده و حملات ترکیبی به اسرائیل از جبهه‌ها متفاوت، بر اساس ایده این شخص صورت گرفته است.

وعده عجیب جدید اردوغان در آستانه انتخابات!

این روزنامه صهیونیستی در انتهای گزارش خود، پیشنهاد می‌دهد برای جلوگیری از شکل‌گیری  کارزار چندجانبه علیه رژیم صهیونیستی، صالح العاروری ترور شود.

ایتان دنگوت، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی و مسئول هماهنگ‌کننده سابق عملیات در کرانه باختری و غزه، درگذشته خواهان حذف صالح العاروری بوده است.

همچنین کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در خبری دیگر مدعی شد: «ارتش اسرائیل تصمیم گرفته است بعد از عید استقلال، پرونده ترور رهبران ارشد گروه‌های فلسطینی را حتی به قیمت تشدید تنش بزرگ، مفتوح کند تا بازدارندگی نظامی به تعادل برسد، این اقدام شامل تمام جبهه‌ها در غزه، لبنان و سوریه می‌شود و در این لیست افرادی همچون صالح العاروری، یحیی السنوار، اکرم الاجوری، مروان عیسی و دیگر رهبران وجود دارند.»

در همین رابطه، حزب‌الله لبنان عصر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی در ۴۸ ساعت آینده، قصد عملیات ترور در یکی از مناطق، غزه، لبنان و یا سوریه را دارد.

بنا بر تحلیل کارشناسان، رژیم صهیونیستی که از حملات اخیر مقاومت فلسطین و ناتوانی در پاسخگویی به این حملات عصبانی شده است، برای کاهش انتقادات در سرزمین اشغالی، به دنبال اقدامات تلافی‌جویانه خواهد رفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید