همشهری:

رهبری نگفتند با رفراندوم مخالفم، شیوه و مصادیق پیشنهادی دانشجوی سوال کننده را نپسندیدند

کدخبر: ۵۶۹۱۷۱
اقتصادنیوز: همشهری ارگان شهرداری تهران در یادداشتی به بیانات اخیر رهبری درباره رفراندوم پرداخته است.
رهبری نگفتند با رفراندوم مخالفم، شیوه و مصادیق پیشنهادی دانشجوی سوال کننده را نپسندیدند

به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه نوشت:این روزها رسانه‌های بیگانه و برخی هواداران داخلی‌شان با نقل ناقص یک عبارت از سخنرانی رهبر انقلاب در جمع دانشجویان، مخالفت ایشان با رای و نظر مردم را نتیجه گرفته‌اند.‌ وصله نچسبی به نظام جمهوری اسلامی و رهبر در برابر یک روال همیشگی و مصادیق متعدد تاریخی از مردم‌سالاری دینی.انقلابی که دیکتاتوری پهلوی را کنار زد و صندوق رای را به میان مردم آورد، سه رفراندوم بزرگ (جمهوری اسلامی و دو تا هم قانون اساسی) برگزار کرد و اینگونه در تاریخ حیاتش از رای مردم دفاع کرده است تحریف می‌کنند تا نقاط قوت روشن را به ضعف تبدیل کنند.

 سخنان تقطیع شده رهبر انقلاب در پاسخ به انتقاد دانشجویی بود که رفراندوم را برای بسیاری از مسائل اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور که در آن کارشناسان و صاحبنظران اختلاف نظر دارند به صورت مداوم پیشنهاد می‌کرد. در حقیقت رهبری کلیت و اصل رفراندوم را رد نکرد بلکه شیوه و مصادیق پیشنهادی آن توسط آن دانشجوی محترم را مناسب ارزیابی نکرد.

زمانه عجیبی است و مسخ‌شدگی در برابر افسون رسانه‌های دشمن کاری کرده که باید هر روز و بلکه هر ساعت از بدیهیات تاریخی با مردم مظلومی که تحت حمله مداوم در جنگ ترکیبی دشمنان وطن هستند سخن بگوییم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید