ادعای روزنامه دولت درباره نظر رهبری نسبت به رفراندوم/«حقوق زنان»، قابل رفراندوم نیست

کدخبر: ۵۶۹۴۱۲
چند روزی است که رسانه‌های بیگانه سخنان رهبر انقلاب در پاسخ به یک دانشجو را تحریف و تبدیل به ابزار تخریب کردند.
ادعای روزنامه دولت درباره نظر رهبری نسبت به رفراندوم/«حقوق زنان»، قابل رفراندوم نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه ایران، حقوق اساسی فردی شامل حقوق زنان، ساختار سیاسی مانند ساختار سیاسی کشور شامل قوانین اساسی و مسائل امنیتی مانند برخی مسائل امنیتی مانند تصمیمات درباره عملیات نظامی و افزایش بودجه دفاعی و سیاست‌های مالی قابل طرح برای رفراندوم نیستند!

  • چند روزی است که رسانه‌های بیگانه سخنان رهبر انقلاب در پاسخ به یک دانشجو را تحریف و تبدیل به ابزار تخریب کردند و برخی هم در داخل کشور از سر نادانی و ناآگاهی همان‌ها را تکرار می‌کنند...رسانه‌های بیگانه از این سخنان برداشت کرده‌اند که رهبر انقلاب مخالف رفراندوم هستند و بدتر اینکه ایشان مخالف نظر دادن مردمند و آنها را شایسته اظهار نظر نمی‌دانند!
 
  • هیچ نظام سیاسی، موجودیت خود را به معرض رأی‌گیری دوباره نمی‌گذارد؛ این مسأله اساساً مسأله‌ای عجیب و نامتعارف است که از سوی برخی طرح می‌شود. پس اینکه انتظار داشته باشیم جمهوری اسلامی، خود رفراندومی برگزار کند و از مردم ایران درباره تداومش سؤال بپرسد، مسأله‌ای نادرست و از نظر منطقی نیز بی‌پایه است.

 

  • حقوق اساسی فردی شامل حقوق بشری، حقوق زنان، حقوق کودکان و حقوق اقلیت‌ها، ساختار سیاسی مانند ساختار سیاسی کشور شامل قوانین اساسی، شکل دولت، نحوه انتخاب مقامات دولتی و مسائل امنیتی مانند برخی مسائل امنیتی مانند تصمیمات درباره عملیات نظامی و افزایش بودجه دفاعی و سیاست‌های مالی مانند برخی سیاست‌های مالی مانند بودجه کل کشور، مالیات، تعرفه‌ها قابل طرح برای رفراندوم نیستند!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید