عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

کشف حجاب دهن کجی به نظام اسلامی است

کدخبر: ۵۶۹۴۱۳
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره تأثیرات کشف حجاب بر مردم گفت: کشف حجاب بیش از آنکه به مردان آسیب وارد کند به خود بانوان و خانواده آنان آسیب می‌رساند؛ بنابراین همه مردم باید در مقابل این منکر حساس باشند؛ همه با هم نشان دهند که با این منکر مخالف هستند.
کشف حجاب دهن کجی به نظام اسلامی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کشف حجاب از نظر سیاسی حرام است چون نوعی دهن کجی به نظام اسلامی است؛ خود مقابله با نظام حرمت دارد که یکی از مصادیق آن همین کشف حجاب و دهن کجی است.

به گزارش رسا، او گفت: در دانشگاه ها، ادارات، بانک ها و دیگر مراکز دستور العمل ها و ضوابطی وجود دارد که طبق دستور شرعی به عنوان دستوری حکومتی ابلاغ شده است که باید اجرا شود و تساهل و تسامح در این زمینه درست نیست.

غروی تصریح کرد: همه وظیفه دارند طبق چارچوب قانون عمل کنند و نیروی انتظامی نیز طبق اطلاعیه خود باید با جدیت پیگیر مقابله با بی حجابی باشد؛ این توصیه اخلاقی نیست؛ این حکم شرعی است که باید مراعات شود و حرمت دارد؛ البته این مقابله باید به نحوی باشد که موجب سوء استفاده ضد انقلاب نشود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره تأثیرات کشف حجاب بر مردم گفت: کشف حجاب بیش از آنکه به مردان آسیب وارد کند به خود بانوان و خانواده آنان آسیب می‌رساند؛ بنابراین همه مردم باید در مقابل این منکر حساس باشند؛ همه با هم نشان دهند که با این منکر مخالف هستند؛ اگر همه با هم در مغازه و فروشگاه و خیابان یک حرکت یا پوشش را پس بزنند، این حرکت اشتباه از بین خواهد رفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید