قاتلِ روحانی معروف چه کسی است؟ /خبرهای جدید از علت به رگبار بستن آیت الله سلیمانی

کدخبر: ۵۶۹۸۸۱
استاندار مازندران درباره قتل یک روحانی در بابلسر گفت: ضارب در محل توسط عوامل انتظامی دستگیر شد بیان داشت : انگیزه اقدام ضارب در دست بررسی است .
قاتلِ روحانی معروف چه کسی است؟ /خبرهای جدید از علت به رگبار بستن آیت الله سلیمانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، استاندار مازندران با توضیح اینکه قاتل هیچ شناختی از مرحوم آیت الله سلیمانی نداشت ، افزود : این فرد یکی از کارکنان شرکت انتظامی داخل بانک بوده که اسلحه در اختیار داشت اما اقدام وی تروریستی نبوده است.

سید محمود حسینی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه حادثه ای در شهرستان بابلسر داشتیم که با سو قصد یکی از عوامل نگهبانی بانک ها به حضرت آیت الله سیلمانی از روحانیون برجسته مازندران در بابلسر،ایشان جان خود را از دست داد .

وی با اشاره به اینکه ضارب در محل توسط عوامل انتظامی دستگیر شد بیان داشت : انگیزه اقدام ضارب در دست بررسی است .

استاندار مازندران با اشاره به اینکه انگیزه ضارب از انجام این اقدام به طور کامل مشخص نشده است، ادامه داد: این فرد از بومی های منطقه است و اقدام وی ماهیت تروریستی نداشت.

وی بیان داشت : آن چیزی که تا کنون مشخص شده است اینکه ضارب شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشت.

به گفته حسینی پور ،آیت الله سلیمانی برای مراودات بانکی شخصا به این شعبه مراجعه کرده بود .

حسینی پور گفت : اسنادی نداریم که این اقدام امنیتی و تروریستی بوده است .وی افزود :فرد ضارب از عوامل شرکت های انتظامی بوده و کارهای خدماتی و انتظامی بانک را انجام می داد و هویت معلوم و مشخصی دارد .

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید