واکنش «خلجی» به راه‌اندازی پویشی در توییتر به نام "#اهواز- تشنه-عمل"

کدخبر: ۵۷۰۲۲۳
اقتصادنیوز: رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب توییتری خود افزوده است: خوزستان واقعا تشنه عمل است. استقبال حیرت‌آور مردم در اهواز نشان داد مردم فرق عمل و ادعا را بهتر از همه می‌دانند.
واکنش «خلجی» به راه‌اندازی پویشی در توییتر به نام "#اهواز- تشنه-عمل"

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به راه اندازی پویشی در توییتر به نام "#اهواز- تشنه-عمل" در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: خوزستان واقعا تشنه عمل است.

سپهر خلجی در این مطلب آورده است: سرعت پیشرفت‌های ۲۰ ماه اخیر خوزستان در آب و برق، پالایشگاه‌ها، فاضلاب اهواز، راه‌سازی و بیمارستان‌سازی، در مواردی بی‌سابقه است.

وی در حساب توییتری خود افزوده است: خوزستان واقعا تشنه عمل است. استقبال حیرت‌آور مردم در اهواز نشان داد مردم فرق عمل و ادعا را بهتر از همه می‌دانند. سرعت پیشرفت‌های ۲۰ ماه اخیر خوزستان در آب و برق، پالایشگاه‌ها، جمع‌آوری گازهای همراه، فاضلاب اهواز، راهسازی و بیمارستان‌سازی، در مواردی بی‌سابقه است، اما حجم کمبودها و عقب‌ماندگی‌ها هم به حدی است که رییس‌جمهور می‌گوید هفت بار به خوزستان آمدم ولی اگر لازم باشد ۷۰ بار هم می‌آیم تا مشکلات حل شود.

برخی فعالان توییتری اهواز همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به خوزستان پویشی به نام «#اهواز_تشنه_عمل»،را راه اندازی کردند.

این هفتمین سفر رییس جمهور به خوزستان از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید