هشدار قاطع امیر صباحی‌فرد برای دشمنان/ خطا کنید، درسی فراموش نشدنی به شما می‌دهیم

کدخبر: ۵۷۲۳۴۰
فرمانده نیروی پدافند هوایی در مراسم صبحگاه این نیرو با بیان اینکه اولویت اول ما در نیروی پدافند هوایی حفظ و ارتقاء توان رزم است، گفت تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‍ها بدهد.
هشدار قاطع امیر صباحی‌فرد برای دشمنان/ خطا کنید، درسی فراموش نشدنی به شما می‌دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، صبح امروز در مراسم صبحگاه  در جمع کارکنان این نیرو، با اشاره به اینکه در زمینۀ تجهیزات دفاعی، دوران وابستگی را پشت سر گذاشته و به خودکفایی رسیده‌ایم گفت: در هشت سال دفاع مقدس تنها چند سامانه پدافندی محدود و غیر بومی در اختیار داشتیم اما امروز از قدرت‍های انکارناپذیر پدافند هوایی در منطقه هستیم.

وی اظهار داشت: اضافه شدن سامانه های صد در صد بومی در زمینه‌های کشف، درگیری، سامانه‌های اطلاعاتی، فاشایی و پهپادی و حضور موفق در دو رزمایش بزرگ در سال گذشته سالی پربار برای نیروی پدافند هوایی رار قم زد که موجب شادی دل دوستداران نظام و ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی و ایجاد یأس در دل دشمنان شد که ان‍شاءالله این پیشرفت‍ها ادامه دارد و خبر های خوبی را در سال جاری اعلام خواهیم کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: ارتقای برد سامانه باور ۳۷۳ در عرض کمتر از ۱۸ ماه از ۱۵۰ کیلومتر به بالای ۳۰۰ کیلومتر از جمله مهمترین این دستاوردها بود.

امیر سرتیپ صباحی فرد تاکید کرد: بنا به تدبیر و فرمایش فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) پدافند هوایی در اولویت اول قرار دارد و اولویت اول ما نیز در نیروی پدافند هوایی حفظ و ارتقاء توان رزم است؛ تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‍ها بدهد.

وی در ادامه با تاکید بر نقش موثر سربازان در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح گفت: توجه ویژه به سربازان عزیز که در نیروی پدافند هوایی خدمت می کنند از وظایف اصلی ماست و همه ما در مقابل این عزیزان مسئول هستیم؛ هر جا که یک سرباز وجود دارد آنجا یک لشکر، یک قرارگاه، یک منطقه و یک گروه پدافند هوایی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید