دیوان عالی پاکستان برای عمران خان ضرب الاجل تعیین کرد

کدخبر: ۵۷۳۰۷۶
دیوان عالی پاکستان برای حضور نخست‌وزیر سابق این کشور در دادگاه مهلت یک ساعتی تعیین کرد.
دیوان عالی پاکستان برای عمران خان ضرب الاجل تعیین کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از شبکه الجزیره، دیوان عالی پاکستان خواستار حضور فوری نخست‌وزیر سابق این کشور در دادگاه شد.

به گزارش رسانه های محلی پاکستان، دیوان عالی پاکستان امروز پنج‌شنبه به اداره مبارزه با فساد این کشور دستور داده است تا «عمران خان» نخست وزیر سابق این کشور ظرف یک ساعت به دادگاه معرفی شود.

پرتاب بمب‌های آتش‌زا به خانه نخست وزیر پاکستان/ حمله هواداران عمران خان به پادگان ها

دستگیری نخست‌وزیر سابق پاکستان از سوی اداره مبارزه با فساد این کشور، در روز سه شنبه اعتراضات خشونت آمیزی را در سراسر کشور به همراه داشت و دولت این کشور را وادار کرد تا از نیروهای ارتش برای برقراری نظم کمک بگیرد.

نیروهای اداره مبارزه با فساد پاکستان(NAB) روز سه‌شنبه عمران خان ۷۰ ساله را بازداشت کردند. پس از این اتفاق، شمار زیادی از هواداران او با حضور در خیابان‌ها، به برخی مراکز دولتی و نظامی در شهرهای مختلف این کشور از جمله «راولپندی» حمله کردند.

بنا بر گزارش‌ها، هواداران خشمگین عمران‌خان، منازل برخی از افسران ارتش تخریب کردند و یک هواپیمای ارتش هم در جریان این ناآرامی‌ها به آتش کشیده شد.

به گفته منابع آگاه در حزب تحریک انصاف پاکستان (PTI)، نیروهای امنیتی اسلام آباد معترضان و هواداران عمران خان را با گلوله هدف قرار داده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید