آژیر خطر حملات موشکی در تل آویو به صدا درآمد

کدخبر: ۵۷۳۵۲۷
اقتصادنیوز: با آغاز موج جدید حملات موشکی علیه مناطقی در تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی هم مرز با غزه، صدای آژیر خطر در «ریشون لتسیون»، «حولون» و پایگاه نظامی «بلماخیم» واقع در جنوب تل آویو به صدا در آمد.
آژیر خطر حملات موشکی در تل آویو به صدا درآمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، در آستانه اجرای آتش‌بس بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، صدای آژیر خطر حمله موشکی در مناطقی از جنوب تل آویو به صدا درآمد و موج جدیدی از حملات موشکی علیه مناطقی در تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی هم مرز با غزه انجام شد.

گل به خودی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد، صدای آژیر خطر حملات موشکی در «ریشون لتسیون»، «حولون» و پایگاه نظامی «بلماخیم» واقع در جنوب تل آویو به صدا در آمده است.

شهرک‌های صهیونیستی هم مرز با غزه موسوم به «غلاف غزه» نیز هدف حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، که جنگنده‌های این رژیم اهدافی را در نوار غزه هدف قرار داده است.

این حملات در حالی صورت گرفته است که ساعاتی پیش شبکه الجزیره به نقل از منابع مصری گزارش داده بود که از ساعت ۲۲ به وقت محلی آتش بس بین جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رژیم صهیونیستی برقرار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، توافق شده است که دو طرف حملات خود را متوقف کنند و از هدف قرار دادن منازل و اشخاص پرهیز کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) اعلام کرد، گروه‌های فلسطینی تاکنون یک هزار و ۲۳۴ موشک از غزه به سوی اهداف اسرائیلی شلیک کرده‌اند و ارتش این رژیم نیز از ابتدای تحولات اخیر تاکنون به ۳۷۱ هدف در غزه حمله کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۲۳۴ موشک شلیک شده توسط گروه‌های فلسطینی، ۹۷۶ موشک از مرز غزه عبور کرده و وارد سرزمین‌های اشغالی شده است.

پیشتر رسانه‌های عبری‌زبان اعتراف کرده بودند که جنبش جهاد اسلامی با پرتاب یک هزار و ۲۰۰ موشک، دو میلیون اسرائیلی را به پناهگاه‌ها فرستاد و زندگی آنها را مختل کرده است.

«جاکی حوجی» کارشناس امور عربی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز گفت: «اگر تشدید تنش‌ها تا جمعه آینده (موعد راهپیمایی پرچم‌ها) ادامه یابد و قبل از آن به آتش بس نرسیم، غزه و الاقصی ممکن است با هم متحد شوند».

وی اذعان کرد: این یک دستاورد برای جهاد اسلامی و یک مشکل برای (رژیم) اسرائیل خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید