چه اشکالی دارد خانه وزرا و وکلا در نازی آباد و خانی آباد و عبدل آباد باشد؟

کدخبر: ۵۷۳۸۰۰
اقتصادنیوز: فشار اصلی خسارت‌های ناشی از کمبود درآمدهای دولت متوجه مردم و خصوصا ضعیف‌ترین اقشار جامعه است و مسوولان برای رفع این فشارها برنامه مشخصی ندارند یا تاکنون ابراز نکرده‌اند.
چه اشکالی دارد خانه وزرا و وکلا در نازی آباد و خانی آباد و عبدل آباد باشد؟

یه گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتماد دولت جدید بیش از دولت‌های دیگر مسوول است، چراکه بارها اعلام کرده که با همین اختیارات و با همین شرایط کلی می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.  متاسفانه نه تنها شاهد اقدامات و سیاست‌های کلان تورم‌زدا و ارتقای وضعیت محرومان جامعه نیستیم، بلکه مردم احساس نمی‌کنند که مسوولان در کنار آنها دردها و رنج‌های اقتصادی را تحمل می‌کنند.

مدتی پیش روزنامه اعتماد  سراغ شخصیت‌های سیاسی رفت و از آنها پیرامون درآمدها و محل اقامت‌شان پرسید، امید است که این کار ادامه پیدا کند و خود مسوولان داوطلبانه میزان درآمد خویش و اوضاع سکونت‌شان و تحصیل فرزندا‌ن‌شان را اعلام کنند.

چه اشکالی دارد که منازل وزیران و وکیلان در نازی‌آباد و خانی‌آباد و فلاح و عبدل‌آباد باشد و حقوق‌شان سقف معین و اعلام شده‌ای داشته باشد؟ البته این کمک مستقیمی به معیشت محرومان نمی‌کند ولی آرامش روانی نسبی می‌آفریند و باعث می‌شود که مسوولان درد مردم را تا حدودی لمس کنند و با شعارهای خود برای آنها هزینه‌های غیرضرور نتراشند. بازار بیزاری بنیان‌کن را در فاصله طبقاتی باید کساد کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید