توصیه سعید جلیلی به دولت رئیسی درباره دانشگاه ها

کدخبر: ۵۷۳۹۰۲
سعید جلیلی گفت: دولت باید دانشگاه را یک ظرفیت بداند، چرا که هزینه‌های سنگینی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود.
توصیه سعید جلیلی به دولت رئیسی درباره دانشگاه ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در نشست علمی کارگزار ملت که امروز در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخواهیم مسائل کشور خوب فهمیده و توصیف شود و تجویزهای درستی تعریف و همچنین راه حل‌های درستی ارائه شود تا نتایج خوبی به دست آید، نمی‌توانیم نقش علوم انسانی را نادیده بگیریم و بگوییم می‌خواهیم مسائل را حل می‌کنیم.

وی با طرح این سوال که مدل کنونی در علوم انسانی با وضع مطلوب چقدر فاصله دارد، ادامه داد: در حال حاضر در کشور می‌گوئیم فلان مشکلات را داریم، لذا باید به سمت بهتر شدن پیش رویم یعنی باید از وضع موجود به سمت وضع مطلوب سیر کنیم. بنابراین دانشگاه باید پای کار بیاید.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: دولت باید دانشگاه را یک ظرفیت بداند، چرا که هزینه‌های سنگینی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت اتباعی که شناسنامه ندارند، ادامه داد: در کشور برخی از اتباع هستند که وضعیت شناسنامه‌ای و تابعیتی آنها مشخص نیست که در این راستا وزیر کشور اقدامات خوبی انجام داده و در ثبت احوال نیز یکسری اقدامات انجام شده است.

در حال تکمیل

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید