واکنش پزشک مشهدی به ماجرای ویزیت نشدن محجبه‌ها در مطب:

شوهر بیمار پس از آنکه موفق به دریافت ویزیت خارج از نوبت نشد تهدید به پلمب کرد

کدخبر: ۵۷۴۱۹۰
اقتصادنیوز: دو روز قبل بود که خبری مبنی بر نپذیرفتن یک بانوی محجبه توسط یک پزشک برای ویزیت در فضای مجازی دست به دست شد و منبع خبر، صحبت‌ها و گلایه‌های همسر این زن جوان بود.
شوهر بیمار  پس از آنکه موفق به دریافت ویزیت خارج از نوبت نشد تهدید به پلمب کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز واکنشی نسبت به این خبر داشت. پدرام پاک‌آئین با اشاره به ارجاع پرونده پزشک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که ادعا می شد از پذیرش بانوی محجبه خودداری کرده، به هیئت بدوی انتظامی اعضای هیئت علمی، اظهار کرد: این ادعا که اختلاف با بیمار بر سر نوبت‌دهی بوده و استنکاف از پذیرش صورت نگرفته است، در هیئت انتظامی رسیدگی خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین در گفتگویی با خبرگزاری فارس از پلمب مطب پزشک مشهدی خبر داد.

اما حالا دکتر علی مرادی که دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جراح دست و میکروسرجری از دانشگاه هاروارد است در نامه ای خطاب به دکتر تقی پور، ریاست هیئت انتظامی بدوی هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ماجرا را شرح داده است.

او در توضیحات خود تاریخ دقیق حادثه را ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ اعلام می‌کند و شرایط مطب شخصی خود را با توجه به تعطیلات شبهای قدر، شلوغ عنوان کرده و ویزیت بیمار در آن بازه را منوط به تعیین وقت قبلی شرح داده است.

او در بخشی از توضیحات خود عنوان می‌کند که همسر بیمار پس از آنکه موفق به دریافت ویزیت خارج از نوبت نمی‌شود، با منشی‌های مطب به مشاجره لفظی می‌پردازد و مطب شخصی دکتر را تهدید به پلمب می کند.

دکتر علی مرادی در ادامه توضیحات خود به حضور بیماران مجموعه و فیلم‌های دوربین مداربسته به عنوان شاهد یاد می‌کند و و از همسر بیمار به دلایلی که در این نامه ذکر شده است شکایت یاد کرده است.

واکنش پزشک مشهدی به ماجرای ویزیت نشدن محجبه‌ها در مطب: تنها فرد بدون حجاب شوهر بیمار بدلیل پوشیدن آستین کوتاه بود / پس از آنکه او موفق به دریافت ویزیت خارج از نوبت نشد تهدید به پلمب کرد

واکنش پزشک مشهدی به ماجرای ویزیت نشدن محجبه‌ها در مطب: تنها فرد بدون حجاب شوهر بیمار بدلیل پوشیدن آستین کوتاه بود / پس از آنکه او موفق به دریافت ویزیت خارج از نوبت نشد تهدید به پلمب کرد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید